|
|
کدخبر: ۱۵۶۰۳۹

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بانوی پیر پس از پیروزی تیمش برابر لیون تاکید کرد صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برخلاف تصور برخی آسان نبوده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته(پنج شنبه) با شکست لیون فرانسه موفق شد در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر یک پیروز شود و در جمع ۴ تیم برتر این رقابت ها قرار بگیرد. به این ترتیب یوونتوس به اولین تیم ایتالیایی از فصل ۰۸-۲۰۰۷ تبدیل شد که به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا راه پیدا می کند.

آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس در پایان این بازی به شبکه مدیاست ایتالیا گفت: زمانی که به این مراحل پایانی می رسیم کارمان سخت تر می شود چون باید با تیم هایی روبه رو شویم که بسیار سازمان یافته اند. ما فقط به این خاطر که اسم مان یوونتوس است صعود نکرده ایم و کسی در مسیر صعودمان به مرحله نیمه نهایی فرش قرمز پهن نکرده بود تا به پیروز شدن مان کمک کند. هر کسی که فکر می کند صعود یوونتوس به خاطر آسان بودن کارش در این رقابت ها بوده، سخت در اشتباه است.

کونته افزود: این فصل با اینکه رقابت ها متفاوت بوده است، ما هنوز هم کار مهم و سختی در اروپا داریم. یوونتوس بیش از ۱۰ سال در رقابت ها اروپایی به این مرحله نرسیده بود.

کاپیتان پیشین بانوی پیر در ادامه درباره مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا که امروز(جمعه) قرعه کشی آن در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار می شود، تصریح کرد: در مورد این مرحله باید بگویم که به نظر من بنفیکا قوی ترین تیمی است که می تواند سر راه ما قرار بگیرد.

ورزشگاه یوونتوس امسال میزبان بازی فینال رقابت های لیگ اروپا است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار