|
|
کدخبر: ۱۵۶۰۸۲

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر:

مسئول برگزاری مسابقا لیگ برتر گفت: تمهیدات ویژه ای برای ۸ بازی امروز در نظر داریم و ۴ جام و ۴ سری مدال هم در ۴ ورزشگاه مختلف خواهیم برد تا هر تیمی که قهرمان شد، جام را بالای سر ببرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، غلامرضا بهروان در خصوص حضور تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر گفت: من به مردم خوب مسجد سلیمان و همین طور مردم مشهد به دلیل صعود تیم های نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد به لیگ برتر تبریک می گویم البته من همیشه صادقانه صحبت کردم و باز هم می گویم که امکانات فعلی ورزشگاه مسجد سلیمان در حد الزامات AFC نیست و ما به مسئولان این تیم اعلام کردیم که اگر به لیگ برتر صعود کردند باید استانداردها را ارتقاء دهند. البته افرادی را هم به این شهر خواهیم فرستاد تا از ورزشگاه این تیم بازدید کنند و مواردی مثل نور، اسکوربورد، چمن، هتل، قابلیت دسترسی مردم به استادیوم، جایگاه خبرنگاران و… را مورد بررسی قرار دهند.

وی در مورد بحثهایی که عباسی مدیرعامل سیاه جامگان مشهد در خصوص پرداخت زیرمیزی و هدایای غیرمتعارف که در بین بعضی از تیم های دسته اولی وجود داشته، گفت: خوشبختانه رسانه ملی باعثشد تا لیگ دسته اول دیده شود. به نظرم دوستانی که چنین مسائلی را مطرح می کنند جز زیر سؤال بردن تلاش های عده زیادی کار خاص دیگری انجام نمی دهند اما به نظرم این حرف ها شایسته نیست و اگر کسی مستنداتی دارد به ما بدهد تا آن را پیگیری کنیم. من هم این حرف ها را شنیده ام و از خود ایشان خواستم تا مستنداتش را بیاورد.

بهروان در مورد اینکه گفته می شود از طرف فدراسیون هوای تیم پدیده را به صورت ویژه ای داشتند چون این شرکت حمایت های مالی از فدراسیون انجام داده، اظهار داشت: باور کنید من ندیدم کسی هوای این تیم را داشته باشد، خود من بازی های نفت مسجد سلیمان، پارسه، پیکان، پدیده و… را به استادیوم می رفتم تا شائبه ای به وجود نیاید و در این راه هم از خیلی ها کمک گرفتم و الان که مسابقات تمام شده اعتراف می کنم که اگر مشکلی داشتیم کوتاهی ما را ببخشند.

وی در پایان در مورد ۸ بازی که امروز برگزار خواهد شد، گفت: تمهیدات ویژه ای برای این ۸ بازی در نظر داریم و ۴ جام و ۴ سری مدال هم در ۴ استادیوم مختلف خواهیم برد تا هر تیمی که قهرمان شد با شایستگی جام را بالای سر ببرد البته امیدوارم که امروز روز خوب فوتبال باشد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار