|
|
کدخبر: ۱۵۶۰۸۵

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: انتخاب کادر فنی و بازیکنانمان را با توجه به شرایط لیگ برتر انجام می دهیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، بهرام پیرامون در مورد اینکه کادر فنی این تیم در لیگ برتر حفظ شده یا تغییر می کند اظهار داشت: سعی ما این است که حداکثر استفاده را از کادر فنی و بازیکنانمان که در لیگ یک حضور داشتند و سبب صعود تیم به لیگ برتر شدند انجام دهیم.

وی افزود: با این حال لیگ برتر شرایط مخصوص به خود را دارد و ما کادر فنی خود را به همراه بازیکنان طبق این شرایط انتخاب خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه تیمش به دنبال بازیکنان ستاره است یا نه، پاسخ داد: این موضوع به برنامه و خواسته های سرمربی تیم در لیگ برتر بستگی دارد.

پیرامون یادآور شد: نفت مسجد سلیمان در لیگ یک بازی های جوانمردانه ای انجام داد اما امیدوارم کمیته داوران در مورد داوران لیگ یک توجه ویژه ای داشته باشد.

وی بر آماده سازی امکانات مسجدسلیمان جهت حضور در لیگ برتر تاکید کرد و گفت: امکانات هتل ما چندان ضعیف هم نیست و در جام حذفی تیم هایی چون تراکتورسازی در آنجا حضور داشتند و سعی می کنیم نقص های کوچکی که وجود دارد را برطرف کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار