|
|
کدخبر: ۱۵۶۰۸۹

بهترین تصمیم را برای فصل آینده می گیرم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فولاد خوزستان این تیم را شانس اول قهرمانی در لیگ برتر می داند و می گوید هواداران پرسپولیس و استقلال هم آرزوی قهرمانی آنها را دارند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمحسین فرکی در مورد اینکه فولاد چقدر برای قهرمانی در لیگ شانس دارد، گفت: این برای اولین بار است که در هفته پایانی لیگ ۵ تیم شانس قهرمانی دارند. با تمام احترامی که برای تیم های صدر جدول قائل هستم به جرات می توانم بگویم با توجه به عملکرد امسال ما و بازیکنان جوان بی نام و نشانی که داشتیم فولاد را شایسته قهرمانی در لیگ برتر می دانم.

وی ادامه داد: نباید از تیم خوب نفت که بی حاشیه و کم هزینه هم بوده به راحتی گذر کنیم. آنها کادر خوبی در اختیار دارند و یکی از شانس های مسلم قهرمانی هستند. با تمام احترامی که برای پرسپولیس، استقلال و سپاهان قائل هستم اما این نظر شخصی من بود که باید می گفتم هر چند ما خودمان را تسلیم تقدیر کردیم. نکته جالب اینجاست که حتی هواداران پرسپولیس و استقلال هم آرزو می کنند فولاد قهرمان شود و تیم ما را شایسته قهرمانی می دانند.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص اینکه آیا به فکر کم تجربگی بازیکنانش است، اظهار داشت: ما تیم جوانی داریم و بیش از هر چیزی نیازمند تجربه هستیم تا دیگر اتفاقاتی مانند اخراج بختیار رحمانی در بازی با استقلال رخ ندهد. توصیه من به بازیکنانم این بود که گرفتار مسائل غیرفوتبالی نشوند و نگذارند حاشیه تمرکز آنها را به هم بزند.

فرکی در پاسخ به این سوال که تیمش چند درصد برای قهرمانی شانس دارد، تصریح کرد: من اهل کری خواندن نیستم ولی معتقدم شانس زیادی برای قهرمانی داریم. خوشبختانه نتایج فولاد هم به گونه ای بوده که می توانیم از این موضوع دفاع کنیم.

وی که با برنامه ورزش و مردم گفت وگو می کرد، در باره اینکه آیا فصل آینده هم در فولاد خوزستان خواهد ماند یا خیر، گفت: این سوال را باید به زمان خودش پاسخ دهیم و من اصولا همیشه کارهایم را با صبر انجام می دهم. باید ببینم وضعیت جسمانی ام که نسبت به سال گذشته بدتر شده چطور می شود. من از ناحیه پا و کمر احساس درد می کنم و باید پس از لیگ عمل جراحی انجام دهم ولی مسلما بهترین تصمیم را در این خصوص خواهم گرفت.

فرکی در مورد اینکه چه صحبتی با تیم هایی که با مدعیان قهرمانی بازی دارند دارد، گفت: باید همه خدا و آخرت را در نظر داشته باشند و بدانند که کار غلط به مقصد نمی رسد. باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم که خدا همیشه شاهد اعمال ماست و ما را می بیند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار