|
|
کدخبر: ۱۵۶۱۲۳

پیش از دیدار با سایپا

استاندار قم روز گذشته در اردوی صبای قم حضور یافت.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی باشگاه صبای قم، پیرو حمایت هی حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار محترم و رئیس مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، وی دیروز پنجشنبه در هتل نیاوران محل استقرار تیم فوتبال صبای قم جهت دیدار نهایی این تیم در روز جمعه مقابل تیم سایپای البرز حضور یافته و در جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین بنایی معاون سیاسی امنیتی، مهندس رضوی معاون برنامه ریزی و اشتغال و مهندس دلاوری معاون عمرانی استانداری و جمع زیادی از مدیران استان با بازیکنان نشست صمیمانه ای برگزار نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم در این دیدار با اشاره به سابقه تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا در سالهای اخیر جزء تیم های برتر لیگ ایران بوده است.

وی مشکلات این تیم در طی لیگ جاری را مورد توجه قرار داد و گفت: بازیکنان صبا با سعی و همت بالای خود توانستند بر مشکلات این تیم فائق بیایند و آخرین بازی فصل را با آرامش بیشتری برگزار خواهند نمود.

استاندار قم با بیان اینکه مردم قم این تیم لیگ برتری را از خود می دانند تصریح کرد: بازیکنان تیم باید با حضور در میان جوانان پویای قمی زمینه ساز حضور گسترده ی طرفداران در زمان بازی این تیم در ورزشگاه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش همچنین نقش اخلاق را در ورزش بسیار مهم برشمرد و با تاکید بر اینکه تیم های لیگ برتری می بایستی بازی جوانمردانه را سرلوحه کار خود قرار دهندگفت: البته با توجه به جایگاه استان مقدس قم این مسئله باید در این استان بیشتر مورد توجه بازیکنان و کادر فنی این تیم قمی باشد.

سید حسن رضوی معاون برنامه ریزی استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات مالی تیم صبا در سال ۹۲ گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده این تیم در سال ۹۳ بهتر از سالهای اخیر مدیریت خواهد شد.

وی ضمن تشکر از بازیکنان تیم صبا جهت حفظ جایگاه این تیم در لیگ برتر، برای بازیکنان و کادر فنی این تیم در سال ۹۳ آرزوی موفقیت کرد.

عبد الصمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه استاندار و مسئولین استان قم به تیم صبا، حضور ایشان در بین بازیکنان را موجب افزایش روحیه ی این تیم برای آخرین بازی لیگ برتر دانست.

وی بازی پیش رو در مقابل سایپا را مورد توجه قرار داد و افزود امیدواریم با برد برابر این تیم بتوانیم جایگاه خود را در لیگ برتر تقویت کنیم.

سرمربی تیم صبا همچنین از حمایت و پشتیبانی مسئولین از تیم باشگاهی فوتبال صبا قدردانی و خاطرنشان کرد: این تیم با حمایت مسئولین استان در فصل آتی جایگاه بهتری در لیگ برتر خواهد داشت.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار