|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۴۸

می خواهم سال آینده تیمی باشم که دیگر آن را تغییر ندهم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۳ سال است که در تیم های قهرمان و نایب قهرمان بازی می کنم.

فرزاد حاتمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، اظهارداشت: من حدود ۷ سال است که در لیگ برتر بازی می کنم که ۵ سال آخر آن با تیم هایی مثل سپاهان بوده است. ما موفق شدیم که به رتبه بسیار خوبی در جدول برسیم. من الان مدت ۳ سال است که در تیم قهرمان و نایب قهرمان هستم. از سپاهان به تراکتور رفتم، با تراکتورسازی نایب قهرمان شدم، از تراکتورسازی به استقلال رفتم استقلال قهرمان شد، امسال هم از فولاد به پرسپولیس آمدم که هر دو تیم قهرمان و نایب قهرمان شدند و این شانس من است یعنی ۳ سال است که مدام در تیم قهرمان و نایب قهرمان هستم.

فرزاد حاتمی در مورد شرایط خودش در پرسپولیس نیز گفت: سال بدی نبود اما باید با جرأت بگویم متاسفانه کلاً سال خوبی را پشت سر نگذاشتم مخصوصاً از نظر فوتبالی و دلیلش را نمی دانم، راستش را بخواهید بدترین سال فوتبالی ام را پشت سر گذاشتم اما خدا را شکر در آخر این روزهای سخت با پرسپولیس نایب قهرمان لیگ برتر شدم که جای شکرش باقی است.

وی افزود: لیاقت پرسپولیس قهرمانی بود اما کم تجربگی در بازی با راه آهن باعثشد در دقایق آخر برد را با تساوی عوض کنیم و نایب قهرمان شویم. تا آخر عمر فوتبالی ام امسال را فراموش نمی کنم، نایب قهرمانی پرسپولیس باعثشد کمی از بدشانسی هایم کاسته شود.

حاتمی در مورد احتمال ماندنش در پرسپولیس گفت: دوست ندارم دیگر تیم عوض کنم، دوست دارم در فوتبال به ثبات برسم و در باشگاهی باشم که راحت به کارم ادامه دهم، اگر این باشگاه را پیدا کنم دیگر تیم عوض نمی کنم، من تقریباً در تمام تیم های خوب ایران بازی کردم، دیگر هیچ تیم خوبی نمانده که در آن بازی نکرده باشم اما انشالله از سال آینده می خواهم در یک تیم بمانم و کارم را دنبال کنم.

وی افزود: من برخی اوقات شاید زود تصمیم گرفتم و شاید بد اما می خواهم ثبات داشته باشم، همیشه از نظر اخلاقی با برخی مربیان اختلاف نظر داشتم که باعثرفتنم از تیم ها می شود، بی شک در این موضوع خودم مقصرم ولی من مثل برخی بازیکنان نیستم که چشمم را بر روی همه چیز بپوشانم یعنی چیزهایی را که می بینم آنها را نبینم، برخی ها هستند چیزهایی را که می بینند اصلاً نمی بینند و برخورد عجیبی با آن دارند، من اینطور نیستم با چیزهایی که می بینم برخورد می کنم بخاطر همین است که چند سال مدام تیم عوض کردم، البته در تیم بدی نرفتم، از تیم خوب به تیم خوب تر رفتم، یعنی انتخاب بد نداشتم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به سئوالی که پس چرا با اینهمه وضعیت خوب، تیم ملی را از دست دادی، گفت: من خیلی خوب و شیرین به تیم ملی دعوت شدم و حتی در اردوی پرتغال هم بودم اما شانس من بودجه اردو توسط فدراسیون تامین نشد و به اردو نرفتیم اما در کل امسال سال بدی برای من بود، هر چقدر که اوایل سال برای من خوب بود، هرچه رو به انتهای فصل رفتیم همه چیز برای من بد تمام شد، خیلی تاسف خوردم، خیلی با خودم کلنجار رفتم و در دلم گفتم فرزاد ناراحت نباش همه چیز می گذرد اما بازهم راضی ام به رضای خدا چون تنم سالم است و مصدوم هم نشدم، مطمئن باشید برای فصل بعد بیشتر تلاش می کنم و همان فرزاد حاتمی سال های قبل می شوم.

حاتمی در مورد لیست منتشره دریافتی بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: مبلغی را که برای من نوشته بودند بسیار خنده دار بود، ۲۰۰ میلیون با پولی که به من دادند اختلاف داشت به نظر من دریافتی پول یک مسئله شخصی است، مطمئن باشید ما حتماً این مسئله را دنبال می کنیم تا حق به حق دار برسد، هرکسی دوست دارد دریافتی های تیمش را اعلام کند ولی اگر کسی دوست ندارد قرار نیست دست به کارهای ناجوانمردانه بزند. این مسئله کاملاً محرمانه بود و هرکسی این کار را کرده اصلاً اهل ورزش نبوده و حتی از کنار ورزش هم رد نشده است.

وی در پایان در پاسخ به سئوالی که آیا آمادگی داری در پرسپولیس بمانی یا خیر، گفت: بله آمادگی مذاکره دارم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار