|
|
کدخبر: ۱۵۶۳۹۲

در فوتبال یک سلطان داریم آن هم سلطان دایی است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی کردم بازی ها و گل هایی که می زنم برای پرسپولیس مفید باشد.

محمد عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که با نایب قهرمانی در لیگ برتر توانستیم دل میلیون ها هوادار پرسپولیس را در سرتاسر ایران خوشحال کنیم. رفتن به آسیا تقدیم به هواداران که به نظر من امسال باید در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی را می گرفتند اما نشد.

این بازیکن افزود: اول فصل از خودم راضی نبودم چون اصلا بازی نمی کردم باور کنید اصلا دپرس شده بودم و تمرکزم را از دست داده بودم. دو دل شده بودم که آیا از پرسپولیس بروم یا بمانم و بجنگم.

وی ادامه داد: باور کنید از لحاظ روحی و روانی داغان بودم اما خدا را شکر ماندم مبارزه کردم و در نیم فصل دوم همه چیز برایم بهتر شد. با خودم تصمیم گرفتم جدی کار کنم و به جنگ نیمکت نشینی بروم. جای شکرش باقیست که توانستم برای تیمم تأثیرگذار باشم.

مهاجم قرمزپوشان یادآور شد: ما در نیم فصل دوم بسیار خوب کار کردیم. به نظر خودم عملکردم خوب بود اما من بازیکنی هستم که نظر کادر فنی برایم از همه چیز مهم تر است و نمی خواستم جواب اعتماد دایی را با عملکرد نامناسب بدهم. شما می دانید چون دایی خودش بهترین مهاجم ایران و آسیا بود در این پست بازی کردن برای هر بازیکنی در پرسپولیس آسان نیست اما خدا را شکر که دایی نشان داد واقعا به جوانان بها می دهد.

عباس زاده درباره گل های حساس و ۳ امتیازی اش برای پرسپولیس نیز، گفت: باور کنید زیاد دوست ندارم مصاحبه کنم اما اگر من گل حساس و ۳ امتیازی زدم فقط زحمات بچه ها بود. از طرفی دیگر دایی به من اطمینان کرد و بازی داد. خدا را شکر مقابل هواداران روسیاه نبودم و این برایم یک دنیا ارزش داشت.

وی افزود: شرایط در پرسپولیس در فصل جاری خیلی سخت بود. به یکباره از نیمکت در بازی های بسیار مهم به میدان رفتم باور کنید در پوست خودم نمی گنجیدم و در دلم گفتم فقط باید به بازی و روسفید بودن فکر کنم. به هیچ چیز دیگر توجه نکردم. باور کنید فکرش را نمی کردم در این بازی ها اینطور برای پرسپولیس تأثیرگذار باشم و گل هایی بزنم که برای پرسپولیس اینقدر مفید و مهم باشد. البته من همین جا هم می گویم من همه چیز خودم را مدیون دوستان و همبازی هایم هستم اما خدا را شکر می کنم که در اولین سال حضورم در پرسپولیس هیچ کس از خرید من پشیمان نیست. این را فقط مدیون هواداران، دایی و مسئولان باشگاه و بازیکنان هستم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ سوالی که چرا اصلا مصاحبه نمی کنی، گفت: من می خواهم حرف هایم را در زمین بزنم و به همین دلیل چراغ خاموش حرکت می کنم. من از فوتبال لیگ یک آمده بودم و نمی خواهم فقط حرف بزنم. خوب تمرین کردم جواب اعتماد دایی را گرفتم و باید ایشان بگوید که آیا جواب اعتماد او را دادم یا خیر. من یکی از آرزوهایم سر بلندی پرسپولیس و گلزنی این تیم بود اما هنوز همه چیز تمام نشده است.

عباس زاده در مورد از دست دادن خواهرزاده و بچه ۵ ساله خود نیز، گفت: اتفاق بسیار تلخی بود که برایم افتاد. شب بازی با راه آهن می خواستم بخشی از برنامه ۹۰ را ببینم تا آمدم گل خودم به داماش را ببینم ناگهان دوستم به من زنگ زد و گفت: این اتفاق تلخ افتاده، می خواستم به مازندران بروم چون دلم آشفته شده بود. سریعا با خانواده ام زنگ زدم آنها گفتند پرسپولیس را تنها نگذار و نباید بیایی. به من گفتند بازی با راه آهن و استقلال را بازی کن و بعد بیا. باور کنید حس و ناراحتی عجیبی داشتم اما به قلبم نه گفتم و ماندم.

وی افزود: به شهرستان می روم و سعی خواهم کرد در غم خانواده ام شریک باشم اما اتفاق بسیار تلخی بود که امیدوارم گل هایی را که به راه آهن و حتی استقلال زدم با اجازه بازیکنان به روح از دست رفتگانم تقدیم شود. خدا را شکر می کنم که مقابل هواداران و کادر فنی روسفید بودم.

وی درباره ماندن یا رفتنش از پرسپولیس نیز، گفت: کار کردن با علی دایی که به نظرم عالی ترین هدیه امسال من بود برایم یک افتخار است و آرزویم این بود که شاگرد علی دایی باشم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. صددرصد من علی دایی را با تمام وجود دوست دارم اهل سیاه نمایی، خودشیرینی نیستم ما در فوتبال ایران یک سلطان داریم آن هم سلطان علی دایی است. با وجود اینکه قرارداد دارم هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما آرزویم این است که بتوانم به تیم ملی ایران برسم و پرسپولیس قهرمان شود. آرزویی که حتی ما امسال هم می توانستیم به آن برسیم اما متأسفانه بدشانسی و کمی حاشیه ها ما را از هدف مان دور کرد ولی بچه ها نشان دادند که با عشق پرسپولیس با غیرتشان می جنگند و تا دقیقه ۹۰ جنگیدیم و مزدمان نایب قهرمانی بود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار