|
|
کدخبر: ۱۵۶۴۵۴

قلعه نویی می ماند، رفتن فتح الله زاده هم مشخص نیست

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: قطعا ما هم بازیکن میلیاردی داشتیم و رقم قرارداد آنها حول وحوش ۲ میلیارد تومان بوده و شامل حال ۳-۴ بازیکن ما بوده است که یکی از این بازیکنان نکونام بود.

احمد شهریاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد باخت تیم استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته پایانی لیگ برتر گفت: در ابتدای صحبت هایم باید به مردم خوزستان، هواداران فولاد و حسین فرکی این قهرمانی را تبریک بگویم چرا که امسال لیگ خوبی داشتیم و ۵ تیم تا روز آخر شانس قهرمانی داشتند. اما درباره استقلال باید بگویم که با توجه به شرایط فصل گذشته که لیگ برای ما طولانی شده بود متاسفانه بدنسازی خوبی نداشتیم و بازیکنانمان هم درگیر رقابت های آسیایی و تیم ملی بودند که در کنار اینها باید مصدومیت بازیکنان هم اضافه کنیم و همه این ها دست به دست هم داد تا استقلال امسال چنین شرایطی پیدا کند.

وی ادامه داد: مصدومیت زیاد بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان، هاشم بیک زاده و خسرو حیدری باعثشد تا در بازی های کمی به ما کمک کنند و در کنار این ۴ بازیکن خوب ما از ما جدا شدند که همین موضوع در هارمونی تیم ما اخلال ایجاد کرد و کسانی هم که به تیم ما اضافه شدند نتوانستند استقلال را به شرایط مدنظر ما برسانند. چون زمان لازم را در اختیار نداشتیم. البته ما دو بازی آخرمان با دو حریف قدرتمند بود که پرفشار هم انجام شد و با تیم هایی بازی کردیم که باید مسافت های طولانی برای آنها می رفتیم. در بازی دیروز هم ما پز ار استرس بودیم اما تراکتورسازی با آرامش وبی استرس بازی کرد و خستگی و استرس باعثشد نتوانیم آن طور که باید بازی کنیم اما امیدوارم که در عربستان و در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم این نتایج را جبران کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه اگر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم نتیجه نگیرد و از این بازی ها حذف شود آیا تغییر و تحولات هم در استقلال شاهد خواهیم بود یا نه، تصریح کرد: به هر حال فوتبال است و اتفاقات زیادی هم در آن رخ می دهد همانطور که برای بارسلونا به وجود آمد و این تیم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. به هر حال فوتبال، فوتبال است و پلی استیشن نیست! روی استقلال فشار روحی روانی زیادی وجود داشت و باید ببینیم در دو بازی آینده که تعیین کننده هم هست، چه اتفاقاتی رخ می دهد.

وی ادامه داد: درباره تغییر و تحول هم باید بگویم بعد از دو بازی آسیایی هیأت مدیره جلسه خواهد گذاشت و درباره مسائل کلان باشگاه تصمیم گیری خواهیم کرد اما چیزی که مشخص است این است که برای لیگ آینده باید نیروهای جوانی به تیم اضافه کنیم و بدنسازی که پایه واساس فوتبال است را به موقع آغاز نماییم.

شهریاری در پاسخ به این سؤال که آیا قلعه نویی در استقلال می ماند یا نه، افزود: قطعا ایشان در استقلال باقی خواهند ماند چرا که این موضوع مورد نظر تمام اعضای هیأت مدیره است. ما ایشان را حفظ می کنیم تا تیم خوبی ببندیم تا قهرمانی هایمان را تکرار کنیم.

وی درباره صحبت های فتح الله زاده که گفته بود در پایان فصل از استقلال جدا می شود و دیروز هم از هواداران این تیم خداحافظی کرد، گفت: رفتن ایشان هم قطعی نیست چرا که هنوز صحبتی در این باره نشده اما هر موضوعی که هست باید ابتدا در هیأت مدیره مطرح شود و بعد با وزارت ورزش هماهنگ گردد تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه اگر فتح الله زاده از استقلال برود آیا او مدیرعامل بعدی استقلال خواهد بود، ادامه داد: با من برای این سمت صحبتی نشده و فعلا آقای فتح الله زاده بر مسند کار قرار دارد تا تصمیمات گرفته شود. برای رفتن ایشان باید با وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش و جوانان هماهنگی صورت گیرد چرا که رئیس مجمع باشگاه استقلال ایشان است. فعلا صحبتی درباره رفتن شخصی از استقلال نیست و بعد از دو بازی آسیایی هیأت مدیره جمع بندی هایش را خواهد کرد.

شهریاری با اشاره به رسانه ای شدن مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال و آیا اینکه از این موضوع ابایی ندارید، افزود: تا جایی که من می دانم مشکلی در این زمینه وجود ندارد و قراردادها منعقد شده و اگر بخواهند می توانیم آنها را رسانه ای کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن میلیاردی هم در استقلال حضور داشته یا نه، گفت: قطعا بازیکن میلیاردی داشتیم و رقم قرارداد آنها حول وحوش ۲ میلیارد تومان بوده و شامل حال ۳-۴ بازیکن ما بوده است که یکی از این بازیکنان نکونام بود که البته در وسط فصل از استقلال رفت و طبعا قرارداد او هم نصف شد. ما از شفاف سازی استقبال می کنیم.

شهریاری در مورد مبلغ قرارداد بازیکنانی مثل تیموریان، رحمتی و حیدری هم تصریح کرد: الان رقم قرارداد این بازیکنان در ذهنم نیست چرا که برگه قراردادها نزد مدیرعامل باشگاه است.

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران استقلال بدانند که امسال سال سختی برای ما بود و اتفاقاتی رخ داد که این نتایج رقم خورد اما امیدوارم که آنها با صبوری و تحمل مجموعه ما را کمک کنند تا در فضایی آرام و منطقی نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار