|
|
کدخبر: ۱۵۶۴۵۷

هفته سوم کورس بهاره گنبد

رقابتهای کورس بهاره گنبد روز گذشته برگزار شد و نفرات برتر هر دورمشخص شدند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مسابقات کورس بهاره شهرستان گنبد کاووس با حضور ۳۶ راس اسب درروز ۲۲ فروردین درهفته سوم برگزار شد و نفرات برتر هر دور نیز مشخص شدند.

در ادامه گزارش آمده است: دردور اول ۶ اسب از نژاد ترکمن با سن ۷-۳ سال امتیاز هندی کاپ در مسافت ۱۰۰۰متر برگزار شد و طی آن کمال دالی چه عطا با زمان ۱.۰۶. ۳۹و با اسب آی تکین ۳ اول شد.

در دور دوم ۷اسب از نژاد تروبه و داخلی با سن ۲سال امتیاز مبتدی به مسافت ۱۰۰۰متر به رقابت پرداختند و درنهایت عبدالجبار مختوم نژاد با اسب پانامرا و زمان ۱.۰۲. ۵۲ دقیقه اول شد.

در دور سوم ۱۲ اسب از نژاد لاخونی باسن ۴-۳ سال امتیاز ۱۶-۸ و مسافت ۱۰۰۰متر برگزار شد و جواد آچاک بااسب اشکان خانی و زمان ۱.۰۲. ۶۸ دقیقه به مقام نخست دست یافت.

دردور چهارم با حضور ۱۲ اسب از نژاد دوخون با سن ۷-۳ سال و امتیاز ۲۴ تا ۳۶به مسافت ۱۰۰۰ مترانجام شدو امین محمدی با اسب لوپیتا و زمان ۱.۰۲. ۵۳ اول شد.

دردور پنجم با شرکت ۸ اسب از نژاد تروبرد داخلی با سن ۶-۳ سال امتیاز هندی کاپ و مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد وطی آن ابوطالب چاری زاده بازمان ۱.۰۰. ۲۷ دقیقه و با اسب پهلوان در جایگاه نخست قرار گرفت و در نهایت دور آخر(ششم) ۱۲ اسب با سن ۴-۳ سال امتیاز مبتدی ونبرده، نژاد دو خون مسافت ۱۰۰۰ متر را طی کردند و در این میان بنیامن جرجانی با اسب یاد سوبیسکی و زمان ۱.۰۵. ۵۰ قهرمان این دور شد.

در پایان این گزارش خاطر نشان می شود: مسابقات کورس گنبد از مهمترین رقابتهای سوارکاری کشور است که درطی سال دراستان گلستان صورت می گیرد و طرفداران بیشماری دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار