|
|
کدخبر: ۱۵۶۴۶۲

در گفت وگو با فارس

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام تلاشمان رابرای حضور دوباره و موفق سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا انجام می دهیم.

شهاب گردان در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: سپاهان سال های زیادی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت اما متاسفانه امسال این اتفاق رخ نداد. قول می دهم اگر در سپاهان باشم در سال بعد همه تلاش کنیم تا دوباره تیم شرایط خوبی داشته باشد و با حضور در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد موفقی داشته باشد.

وی در مورد پیروزی مقابل نفت تهران، خاطرنشان کرد: ما مقابل نفت تهران خوب بازی کردیم چند مسابقه است که عملکرد خوبی داشتیم اما نتیجه نمی گیریم. روز گذشته هم حداقل باید با اختلاف دو گل پیروز می شدیم اما بدترین اتفاق افتاد و با پیروزی یک بر صفر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باز ماندیم.

دروازه بان سپاهان در مورد اینکه در چند بازی گذشته عملکرد خوبی از خود ارائه کرده است، گفت: از اول سال بازی نکردم اما کرانچار در چند بازی آخر تصمیم گرفت از من استفاده کند.

گردان در پاسخ به این سوال که آیا در اواسط فصل اعلام کرده از نیمکت نشینی نا راضی است و قصد داشته سپاهان را ترک کند، خاطرنشان کرد: هیچ وقت چنین صحبتی نکردم. همیشه گفتم سپاهان را دوست داشتم و با علم به اینکه می دانستم شاید در این فصل چنین شرایطی داشته باشم به خاطر علاقه ای که داشتم این ریسک را انجام دادم.

وی در مورد اینکه آیا سال بعد از سپاهان جدا می شود، عنوان کرد: هنوز چند بازی باقی مانده و نمی توانیم در این مورد صحبت کنیم.

انتهای پیام /

وی درمورد اینکه

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار