|
|
کدخبر: ۱۵۶۶۶۴

محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس گفت: در تمام دوره های لیگ برتر فوتبال قراردادها شفاف بوده اند، تنها مشکل راه هایی است که برای فرار می گذارند و باید این راه ها بسته شوند تا مشکلات قراردادها حل بشوند.

محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاراندر مورد بازی های روز گذشته بیان کرد: بازی با استقلال اهواز بازی خیلی خوب و نزدیکی بود می توان گفت تمام بازی های روز گذشته صادقانه و پاک انجام شد، درست است که در داوری ها اشتباهاتی صورت گرفت اما در کل قابل قبول بودند.

سرپرست سرخپوشان در مورد آینده تیم اظهار داشت: آینده ای مبهم پیش روی پرسپولیس است، اعضای هیئت مدیره و علی پروین باید هرچه سریعتر تصمیم لازم را بگیرند، مدت زمان محدودی تا شروع بازیهای آسیایی داریم، برای گرفتن بازیکن نباید هیچ زمانی را از دست بدهیم تا بتوانیم تیمی درخور فوتبال ایران راهی جام باشگاه های آسیا بکنیم و هوادارانمان را مسرور کنیم.

سرپرست پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: در ابتدا باید تکلیف قراردادهای سال گذشته بازیکنان مشخص و قرارداد دو سال از گذشته بازیکنان تصفیه و تکلیف کل هیئت مدیره و اعضا تیم معلوم شود تا بتوانیم سرافرازی پرسپولیس و ایران را رقم بزنیم.

پنجعلی علت خوب کار نکردن بازیکنانی همچون انصاری فر، قاضی و… در تیم پرسپولیس چنین بیان کرد: دلیل این است که هیچ تیمی در دنیا مثل پرسپولیس دارای حاشیه نیست، حاشیه موجب می شود که بازیکن نتواند تمام حواس خود را به بازی معطوف کند و کیفیت بازیکن در بازی کاهش می یابد، بازیکنان در مورد این مسئله با من خیلی صحبت می کنند، باید توجه کنیم که اگر وقت را برای گرفتن بازیکن از دست بدهیم تیمهای دیگر در این کار از ما پیشی می گیرند و دست ما خالی خواهد ماند، تیم های لیگ برتر ایران تنها هزینه می کنند و در آمدی ندارند، در صورتی که تیم های خارجی درآمدزا هستند به دلیل اینکه اکثر تیم های ایران را دولت اداره می کند.

وی در مورد قراردادهای سرمربی و بازیکنان بیان کرد: کادر فنی منتظر اعلام بودجه از طرف هیئت مدیره است تا مشکلات مالی حل شود و بتوانیم در ابتدا بازیکنانی که در حال حاضر درتیم هستند را حفظ کرده و بعد تیم را تقویت کنیم، درمورد سرمربیگری تیم علی دایی نیز باید بگویم که به طور حتم با موفقیتی که کسب کرده اند در پرسپولیس خواهند ماند.

سرپرست پرسپولیس در مورد قانون شفافیت قراردادهای در لیگ سیزدهم خاطرنشان کرد: در تمام دوره های لیگ قراردادها شفاف و روشن بودند تنها ومهم ترین مشکل راه های فراری است که در قراردادها آورده می شود باید این راه های فرار بسته تا مشکلات حل شود، در ایران فکرها برای این گونه مسائل خوب کار می کند.

پنجعلی درخاتمه درمورد اعلام اسامی تیم ملی اظهار داشت: پرسپولیس از تیم های دیگر بیشترین بازیکن دعوت شده به تیم ملی را دارد و از این مسئله بسیار خوشحال شدم، به انتخاب کی روش احترام می گذارم اما معتقد هستم حداقل دو، سه بازیکن دیگر پرسپولیس هم می توانست در لیست تیم ملی باشد مانند عباس زاده، عالیشان، کفشگری که در بازی های بسیارخوب کار کردند و لیاقت این را که در جام جهانی حضور یابند داشتند.

لیگ سیزدهم منظم تر از لیگ های گذشته بود

وی گفت: لیگ خوبی را پشت سرگذاشتیم اما به نظرم نیم فصل اول مشکلات زیادی داشتیم که این مشکلات رفته رفته در نیم فصل دوم مرتفع شد، برنامه ریزی ها بهتر بود، به اعتقاد بنده صداوسیما هم عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس مابقی قرارداد بازیکنان را خواهد پرداخت یا خیر افزود: من امروز با رویانیان صحبت کردم، هنوز مشخص نشده است، وضعیتمان در ابهام است که چه خواهد شد.

ما در آینده بازی های آسیایی را هم پیش رو داریم و این کار را سخت می کند، ما باید تیم را به خوبی ارنج کنیم و بستن تیم بسیار سخت است. امیدواریم هرچه سریعتر اعضای هیئت مدیره انتخاب شوند و روند صعودی خود را از پیش بگیریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار