|
|
کدخبر: ۱۵۶۷۰۲

تیم ملی والیبال الف از ساعت ۱۱ امروز شنبه مرحله دوم تمرینات خود را با حضور اسلوبودان لیاچیچ معروف به چورا مربی صربستانی تمرین دهنده خود آغاز کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،چورا که روز پنج شنبه گذشته وارد ایران شده بود، از صبح امروز با حضور در کمپ تیم های ملی در تمرینات تیم الف شرکت کرد.

بازیکنان پس از صحبت های اولیه کادر فنی زیر نظر چورا به گرم کردن پرداختند و سپس به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول به کار با وزنه پرداختند و گروه دوم تمرینات توپی زیر نظر کادر فنی با هدایت حسین معدنی و چورا انجام دادند و سپس دوگروه جای خود را عوض کردند.

تمرینات تخصصی پست پاسور و لیبرو محور تمرینات چورا در این جلسه بود و وی به شیوه خود و بر اساس برنامه های کواچ تمرینات را هدایت و بازیکنان را تمرین می داد.

لازم به ذکر است مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال قبل از این تمرینات یک جلسه هماهنگی و یکسان سازی تمرینات با کادر فنی تیم ملی داشت.

چورا پس از اتمام تمرین امروز از میزان آمادگی بازیکنان ابراز رضایت کرد و افزود: خوشبختانه کادر فنی در این مدت کوتاه بازیکنان را به آمادگی نسبی رسانده است. ما نیز بر اساس هماهنگی ای که با کواچ انجام داده ام و گزارشاتی که برای وی ارسال می کنیم، تمرینات را بر اساس برنامه های کواچ ادامه می دهیم تا وی به اردوی تیم ملحق شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنتون تیم ایران در جایگاه مناسبی در دنیا قرار دارد و اگر ما بتوانیم قدری این جایگاه و روند بهبود بخشیم کار بزرگی کرده ایم. هر چند کار سختی است و احتیاج به برنامه ریزی و تمرینات دقیقی دارد. امیدوارم بتوانیم به اهداف والیبال ایران که ایستادن بر روی سکوی المپیک ۲۰۱۶ است دست پیدا کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار