|
|
کدخبر: ۱۵۶۷۳۱

انتشار رقم قراردادها مانع از دلالی و بازار گرمی است

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: میانگین قرارداد بازیکنان سایپا برای فصل قبل ۱۷۰ میلیون تومان بود.

حسین خوش نظر در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد پایان لیگ گفت: من خودم اصالتا اهوازی هستم به همین خاطر می خواهم قهرمانی فولاد در لیگ برتر، صعود نفت مسجدسلیمان و بقای استقلال خوزستان در لیگ برتر و بقای استقلال اهواز در لیگ دسته اول را تبریک بگویم. امیدوارم که فوتبال خوزستان مسیر درست خود را همچنان ادامه بدهد.

وی با اشاره به وضعیت سایپا گفت: من از بازی چهارم به مجموعه سایپا اضافه شدم در نهایت سایپا یکی از تیم های جوان لیگ است که در بازی روز گذشته با صبا ۸ بازیکن ما با میانگین سنی ۱۹ سال به میدان رفت. ما در نیم فصل اول فقط ۴ امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم که اگر یک مهاجم شش دانگ می توانستیم جذب کنیم قطعا سایپا رتبه بهتر از هشتمی کسب می کرد.

خوش نظر با اشاره به انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان گفت: من با این مسئله کاملا موافق هستم البته ظاهرا از نظر فیفا این مسئله کار درستی نیست اما در فوتبال ایران این اتفاق می تواند خیلی خوب باشد و باعثکوتاه شدن دست دلالان خواهد شد ضمن اینکه برخی بازیکنان دیگر نمی توانند بازار گرمی کنند و قرارداد ۱۰۰ میلیونی خود را با یک باشگاه به دروغ به باشگاه دیگر ۷۰۰ میلیون اعلام کنند و رقم دستمزد بازیکنان بی جهت و بی مورد بالا نمی رود.

وی افزود: با افزایش دستمزد بازیکنان مخالف نیستم اما باید این مسئله یک متر و معیاری داشته باشد و هر بازیکن به اندازه ارزش فنی اش پول بگیرد و با دلالی و بازار گرمی های بی مورد برخورد شود. میانگین مبلغ قرارداد بازیکنان سایپا ۱۷۰ تا ۱۹۰ میلیون بوده است آن هم در حالی که هنوز نیمی از قرارداد آنها پرداخت نشده و ما این فصل را با ۲.۵ میلیارد تومان به پایان رساندیم اما بازیکنان با شرف سایپا نه جنجالی به راه انداختند، نه حرف از اعتصاب زدند و تا آخرین لحظه با تمام توان در میدان حضور داشتند.

خوش نظر تأکید کرد: این اتفاقات در حالی رخ داد که برخی از باشگاه ها که بسیار بیشتر از ما هزینه کردند در رتبه های پایین تر از ما قرار گرفتند و خیلی از باشگاه ها نیز آرزویشان رسیدن به رتبه تک رقمی بود. ما در نیم فصل دوم نتایج خوبی مثل نیم فصل اول نگرفتیم اما با این حال فقط یک پله نزول داشتیم هرچند باید کار کارشناسی انجام شود و علت افت مان را بیشتر بررسی کنیم.

سرپرست سایپا با تشکر از مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه گفت: مدیران باشگاه همواره تیم را حمایت کردند. همچنین باید از کادر فنی، کاپیتان و تمام بازیکنان سایپا و همچنین مدیر گروه خودروسازی سایپا تشکر کنم. دست تک تک کارگران سایپا را هم می بوسم. برخی به دنبال کارشکنی در تیم سایپا بودند اما با درایت مدیریت لیگ را با موفقیت به پایان رساندیم. پشتوانه عظیم نیروی انسانی در تیم فوتبال وجود دارد که این بازیکنان جوانان می توانند در آینده ای نزدیک سایپا را به قله افتخار برساند و از هزینه های گزاف هم جلوگیری شود. باید از مهدی تاج هم به خاطر برگزاری لیگ منظم تشکر کرد و همچنین تمام تیم ها که پاک و جوانمردانه در میدان حاضر شدند.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار