|
|
کدخبر: ۱۵۶۷۴۸

در تمرین امروز آبی پوشان رخ داد؛

خبرگزاری تسنیم: در تمرین امروز(شنبه) تیم فوتبال استقلال ۹ بازیکن غایب بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، کمتر از ۲۴ ساعت پس از شکست ۳ بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی و پایان کار این تیم در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر، شاگردان امیر قلعه نویی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(شنبه) گردهم آمدند تا خود را برای دیدار مقابل الشباب عربستان در چارچوب هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

* تمرین آبی پوشان غایبان زیادی داشت و بازیکنانی چون حنیف عمران زاده و آرش برهانی از غیبت همبازیان خود تعجب کرده بودند. مهدی رحمتی، هاشم بیک زاده، علیرضا نیکبخت واحدی، احمد جمشیدیان، مجید غلام نژاد، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، مهدی نظری و محمد قاضی ۹ بازیکن غایب امروز تمرین استقلال بودند.

* پیش از این کارلوس کی روش تاکید کرده بود، بازیکنان ملی پوش تا زمان حضور در اردوی تیم ملی باید استراحت کامل داشته باشند اما تیموریان که یکی از ۴ بازیکن استقلالی دعوت شده به اردوی تیم ملی است در تمرین امروز تیمش حضور داشت. ظاهراً قرار نیست باشگاه استقلال بازیکنان ملی پوش خود را تا پس از بازی مقابل الشباب در اختیار تیم ملی قرار دهد.

* باتوجه به اینکه قرار است استقلال برای دیدار مقابل الشباب عربستان به کشور عربستان سفر کند از طرف معاونت فرهنگی این باشگاه به بازیکنان و کادر فنی استقلال لباس احرام داده شد تا آبی پوشان در سفر به سرزمین وحی به زیارت خانه خدا نیز بروند. کاروان استقلال ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه هفته جاری به عربستان سفر می کند.

* بیشتر بازیکنان استقلال با چهره ای ناراحت در تمرین حضور داشتند و به هنگام تمرین در خصوص اتفاقات دیدار با تراکتورسازی تبریز صحبت می کردند. بازیکنان استقلال معتقد بودند شاید محمد نصرتی دیگر نتواند از روی ضربه ایستگاهی گل بزند و این از شانس بد استقلال بود که در فصل سیزدهم با بدشانسی دروازه اش باز شد.

* امیرحسین صادقی با لباس شخصی و لنگان لنگان در تمرین حاضر شد و به سمت کادر فنی استقلال رفت. او دقایقی با امیر قلعه نویی صحبت کرد و در ادامه تلاش هم تیمی هایش را به تماشا نشست.

صادقی در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز ۲ بار پشت محوطه جریمه تیمش مرتکب خطا شد که یکی از خطاها را محمد نصرتی از روی یک ضربه ایستگاهی به گل دوم تراکتورسازان تبدیل کرد.

* امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با لباس شخصی وارد مجموعه ورزشی آزادی شد و از روی نیمکت کنار زمین و با ناراحتی نظاره گر تمرین شاگردانش شد.

* بازیکنانی که مقابل تراکتورسازی از ابتدا به میدان رفته بودند به تمرین ریکاوری پرداخته و پس از چند دقیقه دویدن دور زمین با ناراحتی در گوشه ای از زمین مشغول تماشای تلاش همبازیان خود شدند.

* امیرحسین صادقی پس از اینکه متوجه شد منصور پورحیدری، مدیر فنی استقلال کنار امیر قلعه نویی نشسته به سمت آنها رفت و دقایقی با این ۲ صحبت کرد. مدافع استقلال پس از صحبت با پورحیدری و قلعه نویی محل تمرین را ترک کرد.

*جی لوید ساموئل، بازیکن ترینیدادوتوباگویی استقلال با تأخیر وارد زمین شد و با چهره ای آشفته به سمت میرشاد ماجدی، سرپرست تیم استقلال و امیر قلعه نویی، سرمربی این تیم رفت. این بازیکن به ماجدی اشاره کرد که مشکلی برای راننده ای که او و ۲ بازیکن خارجی استقلال یعنی آنتونیو کاروالیو و بوبکر کبه به وجود آمده است.

ظاهراً راننده ای که این ۳ بازیکن را به زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی آورده بود به هنگام رانندگی در مسیر منتهی به زمین تمرین استقلال سرعت غیرمجاز داشته و پلیس راهنمایی رانندگی با مشاهده سرعت غیرمجاز، ماشین حامل این ۳ بازیکن را متوقف می کند. البته مامور راهنمایی و رانندگی هنگامی که متوجه می شود ۳ بازیکن استقلال درون این ماشین نشسته اند به راننده اجازه می دهد آنها را به محل تمرین ببرد و سپس خودروی او به پارکینگ انتقال داده شود. ماجدی قصد داشت نظر مأموران راهنمایی و رانندگی را جلب کرده و مانع این کار شود اما آنها این مسئله را نپذیرفتند و خودروی حامل ۳ بازیکن استقلال توقیف شد.

* حدود ۲۰ هوادار در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند و درباره نتایج استقلال با یکدیگر صحبت می کردند. عده ای از آنها معتقد بودند فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال نباید اجازه جدایی فرهاد مجیدی، جواد نکونام و پژمان منتظری را در اواسط فصل می داد اما عده ای دیگر اعتقاد داشتند این ۳ بازیکن نباید برخلاف نظر سرمربی استقلال از تیم جدا می شدند.

* ۲۶ فروردین ماه ۹۳ بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی باید خود را به مربیان این تیم معرفی کنند، آنهم در شرایطی است که ۴ تیم لیگ برتری استقلال، سپاهان، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند و مشخص نیست که آیا این ۴ باشگاه بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار می دهند یا نه.

میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز عنوان کرد که باید در این خصوص با اعضای کادر فنی گفت وگو کنند تا به یک جمع بندی برسند. با توجه به اینکه ساموئل برای دیدار با الشباب محروم و مجید غلام نژاد مصدوم است به نظر نمی رسد باشگاه استقلال با حضور ملی پوشان خود در اردوی تیم ملی موافقت کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار