|
|
کدخبر: ۱۵۶۷۶۰

استاد دانشگاه استنفورد آمریکا:

استاد دانشگاه استنفورد آمریکا با اشاره به کیفیت روبات های طراحی و ساخته شده در ایران گفت: روبات های ساخته شده در ایران علاوه بر تنوع زیاد، از نظر کاربردی نیز مانند دیگر روبات های دنیا است.

به گزارشخبرگزاری فارساز قزوین، پرفسور جان کلاد لاتمبه ظهر امروز در حاشیه ششمین دوره سمپوزیوم بین المللی روبوکاپ آزاد ایران در دانشگاه آزاد واحد قزوین، در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: ایران در زمینه علم روباتیک به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

وی افزود: برگزاری مسابقات در کشور ایران از سطح کیفی خوبی برخوردار بود که نشان از پیشرفت های علمی ایران در این عرصه دارد.

این استاد دانشگاه استنفورد آمریکا با اشاره به وضعیت طراحی روبات در کشورهای مختلف عنوان کرد: در مدت اقامت در ایران سعی کردم به طراحی روبات ها از کشورهای مختلف دنیا به ویژه روبات های طراحی شده در کشور ایران توجه زیادی داشته و آنان را مورد ارزیابی قرار دهم.

کلاد لاتمبه تصریح کرد: با این بررسی اجمالی به این نتیجه دست یافتم که روبات های ساخته شده در ایران از نظر تنوع خوب و به لحاظ کاربردی نیز مانند دیگر روبات های دنیا بودند.

وی ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات گفت: سازماندهی و نحوه برگزاری مسابقات بسیار عالی بود و نقطه ضعفی در این زمینه دیده نشد که نشان از کیفیت مدیریت برگزاری مسابقات دارد.

گفتنی است چهارمین کنفرانس هوش مصنوعی و روباتیک و ششمین سمپوزیوم بین المللی روبوکاپ آزاد ایران هم اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حال برگزاری است.

انتهای پیام / ۷۷۰۱۰ / ق۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار