|
|
کدخبر: ۱۵۶۷۷۳

هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس

خبرگزاری تسنیم: سفیدپوشان غرب لندن در شبی که هافبک ایرانی اش را حدود نیم ساعت در میدان داشتند از سد میهمان خود، نوریچ سیتی گذشتند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس عصر امروز(شنبه) با برگزاری ۶ دیدار آغاز شد. دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس در بیست وپنجمین سالگرد حادثه هیلزبورو به دلیل احترام به قربانیان این حادثه با ۷ دقیقه تأخیر شروع شد.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال فولام در ورزشگاه کریون کاتیج میزبان نیوکاسل بود. سفیدپوشان غرب لندنی که برای بقا در لیگ برتر می جنگند این بازی را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشتند. در این بازی اشکان دژاگه، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان که در هفته های اخیر یکی از مهره های کلیدی فولام بوده است در دقیقه ۵۸ به جای پایتیم کاسامی به زمین آمد.

تنها گل این بازی هوگو رودالگا در دقیقه ۴۰ به ثمر رساند تا شاگردان فلیکس ماگات با این برد ۳۰ امتیازی شوند و جایگاه خود را در رده هجده جدول رده بندی لیگ برتر حفظ کنند.

در سایر دیدارهای برگزارشده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

کریستال پالاس یک - استون ویلا صفر

ساوتهمپتون صفر - کاردیف سیتی یک

استوک سیتی یک - نیوکاسل صفر

ساندرلند صفر - اورتون یک

وست برومویچ ۳ - تاتنهام ۳

در ادامه این رقابت ها فردا(یکشنبه) ۲ دیدار برگزار می شود که در نخستین بازی لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان منچسترسیتی است و در دیدار دوم چلسی در خارج از خانه خود به مصاف سوانزی می رود.

در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر تیم لیورپول با ۷۴ امتیاز صدرنشین است و تیم های چلسی و منچسترسیتی به ترتیب با ۷۲ و ۷۰ امتیاز در تعقیب این تیم هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار