|
|
کدخبر: ۱۵۶۸۶۸

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وحدت و همدلی ما بین بازیکنان، کادر فنی و هواداران، رمز موفقیت تیم فولاد و رسیدن به قهرمانی لیگ سیزدهم است و من این موفقیت را تبریک می گویم.

حسین ابن قاسم، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ برتر بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: در واقع کسب قهرمانی مقام بزرگی بود و من این موفقیت را تبریک می گویم.

وی در ادامه افزود: ما در تبریز جام حذفی را از دست دادیم اما این بار در تبریز توانستیم قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده و جام را بالای سر ببریم.

ابن قاسم ادامه داد: درواقع مشیت الهی بر این بود که تیم فولاد قهرمان شود و این اتفاقات هم بوقوع پیوست.

سرپرست تیم فولاد خوزستان به فاکتورهای قهرمانی پرداخت و تصریح کرد: خیلی چیزها دست به دست هم دادند تا قهرمانی به دست آید که می توان به همدلی مابین کادر فنی، کادر مدیریتی و بازیکنان و هواداران اشاره کرد.

وی درمورد عملکرد کادر فنی هم عنوان کرد: باید از فرکی، مربی دروازه بانها، آنالیزور و مربی تیم تقدیر و تشکر کنیم، زیرا تیم را به دور از هر حاشیه ای نگه داشته و رومانه مسابقات کرده اند.

ابن قاسم تاکید کرد: تیم ما تنها تیم بی حاشیه بوده است و رمز موفقیت ما این بوده که تیم را از حاشیه دور نگه داریم شما بدانید که حتی خود فرکی هم حاشیه نداشته است و این مسئله در موفقیت ما نقش داشته است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درخصوص دیدار پیش رو با الجیش قطر گفت: ما همین امروز به اهواز برگشته و تمرینات تیم را برای بازی مقابل الجیش پی می گیریم، بطور قطع برای کسب جام در لیگ آسیا هم برنامه ریزی کرده ایم که با روحیه بالا و بازی خوب این نکته هم تحقق می یابد.

وی در پایان با تقدیر از هواداران تیم فوتبال فولاد خاطر نشان کرد: من از هواداران خیلی تشکر می کنم زیرا زمانی ما به استقلال بازی را واگذار کردیم این هواداران نیم ساعت پس از اتمام بازی فقط تیم را تشویق کرده اند و برای بدرقه ما به فرودگاه آمده اند، به آنها این اطمینان را می دهم در لیگ آسیا با اقتدار به میدان رفته و برای کسب نیتجه از جان و دل مایه میگذاریم تا دلشان را شاد کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار