|
|
کدخبر: ۱۵۶۹۴۱

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که از شکست بارسلونا مقابل گرانادا تعجب کرده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی پس از شکست بارسلونا مقابل گرانادا معتقد است که تا پایان فصل اتفاقات عجیب زیادی رخ خواهد داد. شاگردان سرمربی ایتالیایی شب گذشته با نتیجه چهار بر صفر آلمریا را در سانتیاگو برنابئو شکست دادند.

رئال با ۷۹ امتیاز بالاتر از بارسلونای ۷۸ امتیازی قرار گرفت و به رده دوم صعود کرد. آنچلوتی از شکست بارسلونا تعجب کرد اما اعلام کرد اتفاقات عجیب بیشتری تا پایان فصل رخ خواهد داد.

وی در این باره اظهار داشت: بارسلونا هنوز هم می تواند قهرمان لالیگا شود زیرا هنوز اتفاقات عجیب زیادی باقی مانده است. آنها تا پایان فصل خواهند جنگید. این روی عملکرد آنها در دیدار چهارشنبه شب(فینال کوپا دل ری) تأثیری نخواهد داشت. از شکست آنها تعجب کردم زیرا توانایی های آنها بیشتر از گرانادا است. اکنون تمام تیم ها برای هدفی مبارزه می کنند و این خطرناک است.

آنچلوتی ادامه داد: عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم و فوتبال خوبی بازی کردیم. هدف ما پیروزی بود زیرا تا پایان فصل چیزی نمانده است. لیگ بسیار بسیار خطرناکی است زیرا همه بازی ها مشکل هستند. ما به این فکر نمی کنیم که شرایط برای بازی فینال چگونه به نظر می رسد. بازی های بسیار مهمی در پیش داریم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار