|
|
کدخبر: ۱۵۶۹۴۳

فعلا سر نخواستنم دعواست / برخی پرسپولیسی ها بد مصاحبه کردند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلالی ها با ندادن طلبم در حق زن و بچه ام ظلم کردند.

به گزارشخبرگزاری فارس، سیدمهدی سیدصالحی بازیکنی بود که در فصل جاری پرسپولیس در ۲۵ بازی به میدان رفت اما به یک باره در دو بازی آخر نیمکت نشین شد، به همین دلیل گفت وگویی با این بازیکن درباره یک سال حضورش در پرسپولیس و حاشیه های امسال انجام دادیم که در زیر می خوانید:

فارس: با همه کاستی ها پرسپولیس نایب قهرمان لیگ برتر شد، نظرتان در این زمینه چیست؟

خدا را شکر، امسال توانستیم نایب قهرمان شویم. من فصل گذشته از تیمی مثل تراکتورسازی که نایب قهرمان لیگ بود به پرسپولیس آمدم و با خواست خدا به هر سختی و مشکلات با خوب و خوشی نایب قهرمان شدیم. اگر بد بود یا خوب، همه چیز گذشت و تمام شد.

فارس: اما قهرمان نشدید؟

بله، دوست داشتیم قهرمان شویم و آن را به هواداران هدیه دهیم، اما خواست خدا بود و شاکر او هستیم. ان شاءالله پرسپولیس بتواند سال آینده در آسیا خوش بدرخشد.

فارس: از حضورت در پرسپولیس راضی بودی؟

تا آنجایی که توانسته ام در ۲۵ بازی برای پرسپولیس با تمام وجود بازی کردم، همه مردم می دانند من خودم را در اختیار پرسپولیس گذاشته بودم و با تمام وجودم بدون کمی و کاستی کار کردم یعنی همان چیزی که مربیان از من خواستند آنچه در توان داشتم به معرض نمایش گذاشتم، حالا باید مربیان نظر دهند که آیا خوب بودم و خیر؛ از من راضی باشند. ان شاءالله پرسپولیس بتواند در آسیا خوش بدرخشد اگر خوب بودیم یا بد بودیم مردم به خوبی خودشان ما را ببخشند.

فارس: در پرسپولیس می مانید؟

انسان پرنده نیست ولی از پرنده بالنده تر است، هیچ کس از فردای خودش خبر ندارد. اگر زنده باشیم باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

فارس: منظور از این پرسش این است؛ آیا برای آینده با پرسپولیس مذاکره می کنی؟

من قبلاً هم گفتم به خاطر علی دایی به پرسپولیس آمدم، یکی از دلایل اصلی ام همین موضوع بود. الان هم فعلاً سر نخواستنم دعوا است ولی تلاشم خودم را می کنم، اگر دایی بماند در خدمت شان بمانم.

فارس: حتی اگر در لیست ۱۸ نفره نباشید؟

منظور شما از این سوال به دو بازی آخر مربوط می شود، دلیل خاصی نداشت اما همان طور که ۲۵ تا ۲۶ بازی در ترکیب بودم همه جا گفته ام من به خاطر یک نفر به این تیم آمده ام و هیچ موقع آدمی نیستم که اگر بازی نکنم بگویم مشکل دارم و ناراحت شوم. به نظر دایی احترام می گذارم، من اول فصل حدود ۲۵ بازی برای دایی انجام دادم همانطور که گفتم از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ در خدمت یک تیم هستم و به عنوان سرباز کارم را می کنم. الان هم که در دو بازی، بازی نکردم به نظر دایی احترام می گذارم. هدفم سربلندی پرسپولیس است و دیگر هیچ. خواست خدا بود که دو بازی آخر من بازی نکنم ولی گفتم باز هم از خدا سپاسگزارم که باعثشد نایب قهرمان شویم اما در این مدت کارهای بدی هم در قبال باشگاه انجام شد.

فارس: چه کارهای بدی؟

کار اشتباهی بود که لیست کذب را منتشر کردند. کار ناپسندی بود چون قرارداد هر بازیکن محرمانه است. آن هم آن را در شرایطی منتشر کنند که همه اشتباه و کذب است. واقعاً جای تأسف داشت که این لیست کذب مطرح شده و روی آن مانور می شود، مردم احساس می کنند ما چه مبالغی گرفته ایم.

فارس: یعنی شما می گویید بازیکنان این پول را نگرفته اند؟

امسال اگر از لحاظ مالی مشکل نداشتیم ما چند هفته زودتر جشن قهرمانی می گرفتیم ولی خواست خدا این بود که اینطور نایب قهرمان شویم.

فارس: حالا تکلیف چه می شود؟ آیا به پول تان می رسید؟

من یک سؤال دارم، آن طور که برنامه های تلویزیونی نشان دادند که این قدر پول گرفته ایم الان یک نفر بیاید جوابگوی من و خانواده ام باشم. من از سال ۸۹ مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از استقلال می خواهم چرا هیچ کس جوابگوی من و زن و بچه ام نیست؟ اگر آن موقع من با این ۲۰۰ میلیون آدامس خرسی خریده بودم الان شده بود یک میلیارد تومان، یک نفر سؤال من را جواب بدهد. چرا فقط آن طرف را می بیند که بازیکن این و آن پول را گرفته من از استقلال یعنی ۴ سال گذشته یعنی سال ۸۹ جدا شده ام اما به هر دری می زنم خبری از پولم نیست چه کسی جوابگوی من است.

فارس: اما شما گفتید قرارداد در فوتبال مثل مهریه است؟

بله، قبول دارم، کی داده کی گرفته. با تمام وجودمان ۲ سال برای استقلال به میدان رفتیم ولی پول و حق زن و بچه ام را به من ندادند. نمی دانم آیا فدراسیون و کمیته انضباطی این مسائل را می داند یا خیر. باور کنید خسته شدم به همه جا شکایت کرده ام اما هیچ کس جوابگو نیست. اگر این طور است آقایان اول فصل به بازیکنان بگویند که باید مجانی برای تیم شان بازی کنند و بازیکنان تکلیف شان را بدانند.

فارس: مثل اینکه خیلی ناراحتید؟

بله، تنها مانده ام. الان از پرسپولیس طلب دارم، از استقلال هم طلب دارم، این پول ها را اگر جمع کنیم می دانید چقدر می شود ولی خوب این پول ها را چه کسی باید به من بدهد. چه اشکالی دارد مدیرعامل اول فصل بگوید ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون بیشتر نمی دهیم آن قوت ما تکلیف خودمان را می دانیم و آقایان هر روز در بوق و کرنا می کنند که ما میلیاردی هستیم. کدام میلیاردی؟ فقط اسم مان است. نمی دانم دردمان را به چه کسی بگوییم.

فارس: آیا این مشکل حل می شود؟

من از فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی می خواهم که به این مسائل ورود کند. کمیته انضباطی اعلام کرد تیم هایی که تسویه نکنند اجازه نمی دهیم که بازیکن بگیرند یا به میدان بروند اما کجاست دستور کمیته انضباطی. من سؤال دارم از کمیته انضباطی؛ من الان باید دستم به کجا بند باشد. لیگ هم تمام شد. بازیکن خارجی می آید پولش را نمی گیرد و به فیفا شکایت می کند سپس راحت طلبش را دریافت می کند ولی من به عنوان بازیکن ایرانی باید چه کاری انجام دهم تا به پولم برسم. شما دقت کنید اگر از سال ۸۹ هر چند مدت یک پولی به من نمی دادند دیگر از استقلال طلبی نداشتم ولی هیچ کس حتی جواب ما را نمی دهد. الان هم پرسپولیس به استقلال پیوست و ما باید دنبال پول مان بدویم. اگر من در پرسپولیس بمانم شاید خدا و پیغمبر خواست کمی از طلبم را بگیرم ولی اگر قسمت نشد نماندم نمی دانم چه اتفاقی می افتد؛ ماجرا قطعاً مثل استقلال می شود. مردم بدانند ما با تمام وجودمان زحمت کشیدیم ولی نمی دانیم ماجرای پول های دریافتی و طلب مان چیست! حتی به من لقب هم دادند که آن بیشتر ناراحت کننده بود.

فارس: منظورتان همان بی غیرت است؟

بله، قبول دارم بعضی از بازیکنان مان بد مصاحبه کردند که ما نان و روزی نداریم؛ اینها درست نبود البته بچه ها ناراحت بودند. آدم هایی هستند که با یک میلیون زندگی خود را می چرخانند اما من به این حرف ها کاری ندارم ولی مردم بدانند بازیکنان ما روی رقم قرارداد خود حساب می کنند. اصلاً کاری ندارد اول فصل مدیرعامل بگوید ما بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان پول نمی دهیم بازیکن یا قرارداد می بندد و یا نمی بندد، اگر قرارداد بست با چشمان باز این کار را انجام داده است. ما شغل دیگری نداریم که روی آن حساب کنیم؛ نه بیمه داریم و نه حقوق ماهیانه اما درد زیادی داریم. الان من از شما سؤال می کنم؛ به کجا و به دیدار چه کسی باید برویم تا بتوانیم پول مان را بگیریم؟ با چه کسی باید درد دل کنیم اما به نظر من مسئولان فدراسیون هم باید به این موضوع رسیدگی کنند. من از استقلال طلب دارم و الان پرسپولیس هم به آن اضافه شد. اگر سال بعد تیم دیگری بروم همین ماجرا پیش می آید، اینطور درست نیست. اگر الان یکی از فدراسیون آمد و گفت چرا طلب تو را نمی دهند مطمئن باشید هیچ کس پاسخگو نیست و من امیدوارم فکری به حال این موضوع شود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار