|
|
کدخبر: ۱۵۷۰۲۹

صعودمان به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا قطعی است

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قهرمانی فولاد حاصل تلاش اعضای تیم و برنامه ریزی چند ساله باشگاه است.

سروش رفیعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: خدا را شکر می کنم که لطف او شامل حالمان شد و توانستیم نتیجه زحماتمان را بگیریم. به بهترین شکل قهرمان شدیم و این مسئله را به تمام اعضای خانواده فولاد خوزستان تبریک می گویم. در این مدت خانواده های مان نیز دوری ما را تحمل کردند و برای رسیدن به موفقیت جا دارد از آنها نیز تشکر کنم.

وی افزود: نتایجی که در دو سال اخیر کسب کردیم هواداران را به حضور در ورزشگاه وادار کرد. قهرمانی فولاد باعثخوشحالی هواداران شد. ما تنها در اهواز هوادار نداریم بلکه در کل ایران، فولاد هوادار دارد. آنها پشتیبان خوبی برای ما هستند و در رسیدن به این موفقیت سهم بسیار زیادی داشتند. امیدوارم شادی مردم پایدار باشد. همین جا پرونده لیگ برتر را می بندیم و فکرمان را به ادامه مسابقات معطوف می کنیم.

رفیعی با اشاره به اینکه حفظ قهرمانی بسیار سخت تر از رسیدن به آن است، خاطر نشان کرد: وقتی شما به جایگاهی می رسید باید تلاشتان را دو برابر کنید تا بتوانید در آن جایگاه بمانید. قهرمانی فولاد حاصل برنامه ریزی چند ساله باشگاه بود. امیدوارم با برنامه ریزی هایی که انجام می شود شرایط برای موفقیت فولاد در ادامه مسابقات فراهم شود.

هافبک فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا صعود این تیم در لیگ قهرمانان به مرحله بعد قطعی است، عنوان کرد: ما به همراه الجیش با کسب ۸ امتیاز از دو تیم دیگر گروه که هر کدام ۲ امتیاز دارند جدا شدیم. تقریبا صعودمان قطعی است اما هنوز روی کاغذ احتمالاتی وجود دارد. با کسب یک امتیاز از دو بازی آینده خیالمان راحت می شود. با توجه به اینکه بازی یک مرحله هشتم نهایی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود دیگر اول یا دوم شدن نیز چندان اهمیت ندارد. امیدوارم با استفاده از امتیاز میزبانی در الجیش قطر صعود و حضورمان در صدر جدول را تضمین کنیم.

وی در مورد اینکه آیا سال آینده در فولاد خوزستان می ماند، یادآور شد: یک سال دیگر با فولاد خوزستان قرارداد دارم. به نظر من حضور در این تیم افتخار هر فوتبالیستی است. پس از اتمام قرارداد دو ساله ام یک قرارداد دو ساله دیگر با فولاد بستم و اکنون یک سال از آن گذشته است. فولاد از لحاظ حرفه ای تیم بزرگی است که به هر فوتبالیستی شخصیت می دهد.

رفیعی در پایان خاطر نشان کرد: این قهرمانی مبارک مردم باشد و امیدواریم با دعای مردم در ادامه مسابقات نیز به موفقیت برسیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار