|
|
کدخبر: ۱۵۷۰۷۵

گارسیا:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی جالوروسی با تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل آتالانتا گفت: رم برای رسیدن به تیم های درجه یک اروپا هنوز راه زیادی در پیش دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رودی گارسیا، سرمربی رم پس از برتری ۳ بر یک شاگردانش مقابل آتالانتا در هفته سی و سوم سری A ایتالیا گفت: می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در این مسابقه شاهد عملکرد فوق العاده ای از رم بودیم. گل های دوم و سوم رم را دوست داشتم چون روی کار تیمی به ثمر رسید و به عنوان مربی از کار شاگردانم رضایت دارم.

برای رم در این بازی رودریگو تادی(۱۳)، آدم لیاجیچ(۴۴) و ژروینیو(۶۳) گلزنی کردند تا جالوروسی ۷۹ امتیازی شود و جایگاه دومی خود را استحکام ببخشد.

وی افزود: حتی زمانی که تیم عملکرد خوبی دارد همچنان گزینه هایی برای ایجاد تغییرات در تیم است ولی مطمئن بودم که در این بازی بهترین ترکیب رم را در داخل میدان داریم.

گارسیا با اشاره به وضعیت نامعلوم ردوریگو تادی، یکی از گلزن های این بازی اظهار داشت: هرگاه خبر خاصی در خصوص تادی به دست بیاورم، حتما آن را اطلاع خواهم داد. در تابستان پیش رو با والتر ساباتینی، مدیر ورزشی رم در خصوص وضعیت تادی صحبت می کنم ولی هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ایم.

سرمربی فرانسوی جالوروسی با تمجید از مدافع تیمش گفت: از عملکرد رافائل تولوی رضایت دارم چون او در بازی با تورینو عالی کار کرد و در این دیدار هم شخصیت بالایش را نشان داد، او در حال پیشرفت است.

گارسیا خاطرنشان کرد: آرزوی یک مربی این است که روند رو به رشد تیمش را پس از یک فصل موفق حفظ کند و تیمش را در نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند. در این خصوص با رئیس باشگاه و ساباتینی گفت وگو خواهم کرد.

وی گفت: در فوتبال اروپا تیم های قدرتمند زیادی وجود دارند و هنوز راه زیادی برای رسیدن به این دست تیم ها در پیش داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار