|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۷۳

سهرابیان در گفت وگو باتسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس پیشین فدراسیون قایقرانی برای ثبت نام در انتخابات ریاست این فدراسیون دلیل جالبی دارد.

علیرضا سهرابیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص نام نویسی خود برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: من نمی گویم یک تکلیف بود ولی باید این کار را می کردم تا بگویم فدراسیون قایقرانی بی کس و کار نیست. هم ورزشکاری دارد که بتواند در این سطح وارد شود و هم مدیرانی دارد که در این زمینه فعالیت کرده و به معنای واقعی قایقرانی بود و هستند و می توانند مشکلات قایقرانی را رفع کنند. به همین دلیل من هم شرکت کردم تا بتوانم کمکی به قایقرانی بکنم.

وی در خصوص اینکه آیا دنیامالی به شما گفت برای حضور در انتخابات ثبت نام کنید، تصریح کرد: من به خاطر دنیامالی به فدراسیون آمدم وبه خاطر او از فدراسیون رفتم. با اجحافی که در حق او شد، شخصا از سمتم در فدراسیون کناره گیری کردم هر چند که می توانستم در سمتم باقی بمانم. به خاطر دنیامالی این کار را کردم و برای ثبت نام در این انتخابات نیازی به رخصت گرفتن از او نبود.

دبیر پیشین فدراسیون قایقرانی در خصوص افرادی که از طرف دنیامالی برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی نام نویسی کرده اند، گفت: هنوز به مرحله ای نرسیده ایم که چه فردی نماینده باشد. ما چند نفر دنبال این هستیم اهدافی که در گذشته قصد جامه عمل پوشاندن به آن را داشتیم که متاسفانه دوستان وزارت سابق اجازه ندادند این کار صورت بگیرد. قصد نبش قبر نداریم و نمی خواهیم به گذشته برگردیم بلکه هدف ما ترسیم آینده ای زیبا است. با این شرایط هنوز به وحدت رویه نرسیدم که چه کسی به نفع چه فردی کنار برود. البته این نظر بنده است و نمی دانم دیگران چه صحبت هایی انجام داده اند.

سهرابیان در خصوص اینکه جدی ترین رقیب گروهی که از طرف دنیامالی نام نویسی کرده اند چه کسی است، عنوان کرد: به جز گروهی که شما از آن نام بردید با خسرو ابراهیمی بسیار دوست هستم. دوستی خودم را در مسائل کاری دخالت نمی دهم. همان زمانی هم که مشکلات وجود داشت با او در تماس بودم. برای وحید مرادی هم به عنوان یک مدیر ورزشی احترام و ارزش قائلم. در خصوص سایر دوستان هم آشنایی زیادی ندارم چرا که در سیستم قایقرانی نبوده اند. در خصوص اسبقیان هم باید بگویم ایشان چند صباحی در فدراسیون فعالیت کرد اما دید که فدراسیون آن چیزی نیست که همه فکر می کنند. یک پتانسیل قوی برای این کار می خواهد. من یک ورزشکار بودم و به رقابت کردن عادت دارم. سعی می کنیم جوانمردانه مسابقه بدهیم. در بخش رفاقت، خیلی با هم رفیقیم اما این رقابت است.

نایب رئیس پیشین فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: فدارسیون به گروهی نیاز دارد که فنی باشند، مدیریت بلد باشند و پشتوانه مالی قدرتمندی داشته باشند. این موضوعی است که ما می خواهیم به آن برسیم.

دبیر پیشین فدراسیون قایقرانی گفت: من به جز گروه خودمان در این انتخابات ۲ رفیق خوب به نام های مرادی و خصوصا ابراهیمی دارم. این رقابت است و وقتی تمام شد، دوستی های ما سر جایش خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم کسی که می تواند این کشتی به گل نشسته را از جایش حرکت دهد و به مقصد برسد، رئیس فدراسیون شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار