|
|
کدخبر: ۱۵۷۲۶۳

من هم مثل بقیه پول می گرفتم خیالم راحت بود

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: فتح الله زاده وقت ندارد جواب تلفنم را بدهد ولی چرا آن زمانی که پول آمد به ما ندادند؟

به گزارشخبرگزاری فارس، یکی از ملی پوشان تیم استقلال که در دوراهی استقلال و تیم ملی قرار گرفته هاشم بیک زاده است. این بازیکن که به دلیل پرداخت نشدن برخی از مطالبات خود ناراحت است در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارساظهار داشت: دیروز به تمرین نرفتم چون خسته بودم. البته بس که به دنبال مدیر عامل باشگاه دویدم خسته شدم چون آقای فتح الله زاده جواب تلفنم را نمی دهد.

وی افزود: شاید اگر من هم مثل بقیه پولم را گرفته بودم خیالم راحت بود و درگیر این مشکلات نبودم اما این روزها ذهنم درگیر مطالباتم است. من ۶۵ درصد مطالباتم مانده و فصل هم تمام شده است. ۵۰ میلیون هم از مطالبات فصل گذشته ام باقی مانده که مربوط به مالیات فصل گذشته ام است و باشگاه آن را هم پرداخت نکرده است.

مدافع تیم استقلال در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد: البته من به کسی کاری ندارم و هر بازیکنی پولش را گرفته نوش جانش باشد ولی من حق خودم را می خواهم و به دیگران کاری ندارم. امیدوارم باشگاه مطالبات من را پرداخت کند چون بیشتر از حقم نمی خواهم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که شاید دست فتح الله زاده بسته است و نمی تواند به همه بازیکنان پول بدهد گفت: چرا آن زمانی که پول به باشگاه آمد بین ما تقسیم نشد؟ باید به ما هم به اندازه خودمان پول می دادند و من در این باره بارها با آقای فتح الله زاده صحبت کرده بودم.

بیک زاده در خصوص اینکه سرانجام به اردوی تیم ملی می رود یا باید مقابل الشباب بازی کند گفت: این موضوعی است که فدراسیون و باشگاه استقلال باید آن را حل کنند. من بازیکن باشگاه هستم و مطمئنم آنها مصلحت تیم ملی را هم در نظر می گیرند. امیدوارم فدراسیون تصمیمی درست بگیرد که نه استقلال ضرر کند و نه تیم ملی.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار