|
|
کدخبر: ۱۵۷۲۹۰

پنجمی استقلال نایب قهرمانی پرسپولیس را قابل قبول کرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، تیم فعلی پرسپولیس که نایب قهرمان لیگ برتر شده است، باید برای فصل آینده حفظ شود.

حمید استیلی در خصوص عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در سیزدهمین دوره لیگ برتر و نایب قهرمانی سرخپوشان در فصل جاری این مسابقات به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: گرفتن سهمیه آسیا خوب بود، هرچند که این تیم می توانست حتی عنوان قهرمانی را نیز به دست آورد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در ادامه افزود: اگر پرسپولیس در دقیقه ۸۸ بازی با راه آهن گل نمی خورد قطعاً قهرمان می شد. در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات پرسپولیس تا آستانه قهرمانی پیش رفت اما در نهایت به نایب قهرمانی بسنده کرد، عنوانی که نشان دهنده شایستگی این تیم در فصل جاری است.

وی در پاسخ به این پرسش که نایب قهرمانی در لیگ برتر برای هواداران پرسپولیس قابل قبول است یا نه، گفت: از ابتدا شرایط به گونه ای بوده که انتظاری دیگری جز قهرمانی یا نایب قهرمانی از تیم های استقلال و پرسپولیس وجود ندارد اما از آنجاکه شرایط پرسپولیس در چند هفته اخیر به گونه ای بوده که هوادارانش کمی ناامید شده بودند کسب عنوان نایب قهرمانی نیز برای آنها قابل قبول بود. از آنجایی که پرسپولیس عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و رقیب سنتی اش به عنوان پنجمی دست یافت، رسیدن به این عنوان برای پرسپولیسی ها قابل قبول تر شد.

استیلی درباره آینده علی دایی در تیم فوتبال پرسپولیس محافظانه کارانه اظهارنظر کرد و گفت: علی دایی دوست و همبازی من بوده است و به همین دلیل نمی خواهم در مورد او نظر بدهم. قطعاً در این مورد مدیریت باشگاه و علی دایی بهترین تصمیم را اتخاذ خواهند کرد.

وی ضمن تاکید براینکه باشگاه پرسپولیس در قبال قراردادی که با بازیکنان بسته نسبت به آنها متعهد است و باید طبق قرارداد مطالبات آنها را پرداخت کند، افزود: در این بین در قرارداد بعضی از بازیکنان متمم هایی آمده که باید در مورد آنها تصمیم گیری شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه رویانیان گفته است حق و حقوق بازیکنان را تا آخر می پردازد، تاکید کرد: این صحبت رویانیان قابل تقدیر است. او می تواند در این شرایط سخت به پرسپولیس کمک کند.

آینده پرسپولیس و حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا سوژه پرسشی دیگر از حمید استیلی بود که وی در پاسخ به آن گفت: باشگاه پرسپولیس بهترین تیم ۱۰ فصل اخیر خود را در اختیار داشت به همین دلیل باید بازیکنان این تیم حفظ شوند، خصوصاً جوان های آینده داری که حتی توانایی لژیونر شدن را نیز دارند.

وی تصریح کرد: پرسپولیس این فصل به لحاظ بازیکنان حاضر در میدان و در اختیار داشتن نیمکتی قدرتمند بسیار غنی بود و پشتوانه خوبی را در اختیار داشت و با حفظ موجودیت فعلی فقط با جذب ۲،۳ بازیکن دیگر برای حضور در آسیا نیز کمبودی نخواهد داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار