|
|
کدخبر: ۱۵۷۳۸۰

خبرگزاری تسنیم: سرمربی باواریایی ها با تاکید بر اینکه تیمش در جریان شکست برابر دورتموند در اوج نبوده است، گفت: بایرن مونیخ به همان مشکلی دچار شده است که بارسلونای تحت هدایت من تجربه کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به دنبال شکست ۳ بر صفر بایرن مونیخ در خانه برابر بورسیا دورتموند، برخی خبرنگاران استفاده از سیستم چرخشی را دلیل ناکامی باواریایی ها و ثبت دومین شکست متوالی این تیم در بوندس لیگا عنوان کردند اما پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی قهرمان فصل گذشته اروپا این موضوع را نادرست دانست.

گواردیولا که تیمش پس از قطعی کردن قهرمانی خود در بوندس لیگا، از ۳ بازی خود تنها یک امتیاز گرفته است، اعتراف کرد که تیمش دچار افت شده است. وی در گفت وگو با نشریه TZ گفت: به بورسیا دورتموند تبریک می گویم اما در ثبت این نتیجه عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در نیمه اول بی تاثیر نبود. در نیمه دوم هم عملکرد ما یک چیزی کم داشت. ما تا الان خوب کار کرده ایم و از نظر دفاعی تیم قدرتمندی نشان داده ایم اما وضعیتی که برابر دورتموند داشتیم متفاوت بود. شاید اشتباه من دلیل شکست بوده باشد که در اینصورت این اشتباه نباید تکرار شود اما به نظر من استفاده از سیستم چرخشی دلیل باخت بایرن نبود.

گواردیولا در ادامه اعتراف کرد مشکلی که تیمش در حال حاضر دارد همان مشکلی است که بارسلونا در دوران مربیگری وی در نیوکمپ داشت. او تصریح کرد: زمانی که قهرمانی خود را در یک تورنمنت مسجل می کنید گارد تیم ناخودآگاه پایین می آید. من چنین شرایطی را در بارسلونا تجربه کرده ام. بایرن در بوندس لیگا از تب و تاب افتاده است و ما باید خیلی سریع اوضاع را به حالت قبل برگردانیم. این کار وظیفه من است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار