|
|
کدخبر: ۱۵۷۴۱۶

با ۳۰ درصد جریمه، مزد ۹ ماه مصدومیتم در باشگاه پرسپولیس را دادند!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها در شرایطی باشگاه می تواند مرا جریمه کند که علی دایی آن را تایید کند و پروین هم موافق باشد.

مهرداد پولادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر واکنش به جریمه ۳۰درصدی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: دست شان درد نکند، ۹ ماه به خاطر پرسپولیس با مصدومیت دست و پنجه نرم کردم و با لطف و بزرگواری علی دایی تحت هر شرایطی بود بازی کردم تا به تیمم کمک کنم اما امروز آقایان مزد زحماتم را در باشگاه دادند.

وی افزود: البته من این رای را قبول ندارم، در شرایطی این رای می تواند درست باشد که علی دایی به باشگاه نامه بزند و سپس پروین هم موافق باشد که این رای را برای من در نظر گرفته اند. به نظر من یک جلسه دور همی بوده و این تصمیم را گرفته اند.

پولادی گفت: آقایان نه به من زنگ زدند و نه به من نامه ای دادند. به نظر شما چطور باید بدانم کمیته انضباطی کی برگزار می شود. من زیاد دوست ندارم در این باره حرفی بزنم اشکالی ندارد حتما خواستند با این کارشان خودشان را راضی کنند.

پولادی خاطرنشان کرد: هنوز آقایان طلب پارسال و امسال من را نداده اند و من را ۳۰ درصد جریمه کرده اند اشکالی ندارد طلب من را بدهید ۳۰ درصد برای خود شما اما سوال من اینجاست آقایان که دیگر کارشان در باشگاه تمام شده چطور این جلسه و حکم را صادر کردند؟ من در شرایطی این حکم را قبول می کنم که دایی و پروین آن را تایید کرده باشند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار