|
|
کدخبر: ۱۵۷۵۰۱

هفته سی وچهارم لیگ برتر انگلیس

خبرگزاری تسنیم: سی و چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با پیروزی خانگی لیورپول برابر منچسترسیتی پیگیری شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی وچهارم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز(یکشنبه) یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول صدرنشین در ورزشگاه آنفیلد به مصاف منچسترسیتی رده سومی رفت و در پایان موفق شد میهمان خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و به کسب عنوان قهرمانی امیدوارتر شود.

لیورپول بازی را بهتر و هجومی تر شروع کرد و تنها ۶ دقیقه از آغاز دیدار گذشته بود که به گل رسید. حرکت انفرادی زیبای رحیم استرلینگ خط دفاعی ناهماهنگ من سیتی را به هم ریخت تا اولین گل بازی به نام قرمزپوشان مرسی ساید ثبت شود.

با وجود پیش افتادن از حریف، لیورپول به حملات خود روی دروازه آبی پوشان شهر منچستر ادامه داد و در دقیقه ۲۶ بود که ضربه کرنر استیون جرارد از سمت چپ دروازه با ضربه سر مارتین اسکرتل، مدافع پیش تاخته لیورپولی ها به دومین گل این تیم تبدیل شد تا میزبان با ۲ گل اختلاف راهی رختکن شود.

در نیمه دوم بازی روندی متفاوت داشت و این منچسترسیتی بود که هجومی کار کرد و ۸ دقیقه پس از به صدا درآمدن سوت آغاز، یک کار گروهی زیبا را به گل نخست میهمان تبدیل کرد. فشار حملات سیتی اما باز هم ادامه داشت تا دومین گل این تیم هم به ثمر برسد. این بار از هم پاشیدگی مدافعان لیورپول باعثشد ضربه داوید سیلوا با تغییر جهت پس از برخورد با پای گلن جانسون، مدافع لیورپول وارد دروازه مینیوله شود.

لیورپول پس از دریافت این گل به خود آمد و دوباره حملاتی را روی دروازه من سیتی ترتیب داد و در دقیقه ۷۸ به هدف خود رسید. اشتباه وینسنت کومپانی، مدافع و کاپیتان سیتی برای دور کردن توپ از دروازه تیمش، توپ را مقابل پای فیلیپه کوتینیو کاشت تا او گل پیروزی بخش میزبان را به ثمر برساند.

لیورپول با این پیروزی اختلاف خود را با منچسترسیتی که ۲ بازی کمتر دارد به ۷ امتیاز افزایش داد تا ضمن تثبیت جایگاهش در صدر جدول گام بلندی به سوی کسب اولین قهرمانی اش در لیگ برتر از سال ۱۹۹۰ بردارد.

هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری یک دیدار پیگیری می شود که در آن چلسی از ساعت ۱۹:۳۷ دقیقه به وقت تهران میهمان سوانزی است.

در جدول پس از لیورپول ۷۷ امتیازی، چلسی با ۷۲ امتیاز و منچسترسیتی با ۷۰ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

تصاویر این بازی جذاب و تماشایی را می توانید در زیر ببینید:

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار