|
|
کدخبر: ۱۵۷۵۰۷

زمانی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد برای حضور ۴ بازیکن تیم فوتبال این باشگاه در اردوی تیم ملی همه چیز را به سرمربی و مدیرعامل استقلال سپرده اند.

حسن زمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد جلسه امروز(یکشنبه) اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و همچنین بحثحضور ۴ بازیکن این تیم در تیم ملی اظهار داشت: ما(اعضای هیئت مدیره) صحبت هایی با یکدیگر انجام داده و به این نتیجه رسیدیم که همه چیز را در مورد حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی به امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده بسپاریم.

وی افزود: در اینجا نام استقلال دیگر مطرح نیست و آبروی کشور مطرح است. امیدوارم تصمیمی گرفته شود تا نماینده کشورمان در آسیا نتایج آبرومندانه ای بگیرد. ضمن اینکه پیروزی در ۲ دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می تواند روحیه استقلال و طرفدارانش را بالا ببرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص دیگر مباحثجلسه امروز اعضای هیئت مدیره گفت: برنامه های تیم برای فصل آینده مطرح شد و اینکه قرار است در جلسات بعدی بار دیگر درباره برنامه های استقلال جهت حضور در فصل آینده باز هم بحثو تبادل نظر شود.

زمانی در پاسخ به این سؤال که آیا امیر قلعه نویی و فتح الله زاده فصل آینده در استقلال می مانند یا نه، عنوان کرد: در جلسه امروز صحبتی در این زمینه نشد و قرار است در جلسات بعدی به این موضوع بپردازیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار