|
|
کدخبر: ۱۵۷۵۲۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی شود با ۱۱ نفر تیم را به عربستان برد، این شرایط برای فوتبال ایران هم خیلی بد است، مگر نمی خواهند ما به آنجا برویم؟!

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانامیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در رابطه با بازی پیش رو با الشباب گفت: سه شب گذشته بازی این تیم را دیدم تیم فنی و خوبی است ما آخرین فرصت مان را اینگونه کسب می کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم با کسب سه امتیاز برگردیم می توانیم برای بازی های بعدی امیدوار باشیم در این بازی ساموئل را به دلیل محرومیت از دست دادیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: در مورد بحثبازیکنان تیم ملی باید بگویم نمی شود با ۱۱ نفر تیم را به عربستان برد، این شرایط برای فوتبال ایران هم خیلی بد است مگر نمی خواهند ما به آنجا برویم؟! کفاشیان باید کتباً نامه ای در این زمینه به ما بدهد تا ما دست خالی به عربستان نرویم زیرا حتی ذخیره کافی هم برای این دیدار نداریم. چرا که در شان فوتبال ایران نیست با این تعداد کم وارد بازی مهمی مانند این شود.

وی تصریح کرد: مسئولیت بازی پیش روی استقلال در اختیار ما نیست تیم اگر به این دیدار برود فدراسیون با این شرایط باید نتیجه را برعهده بگیرد.
پژمان منتظری یک بازیکن بیشتر نیست اما ما چهار بازیکن از تیم مان را در تیم ملی داریم با دیگر بازیکنان کاری ندارم و درباره ی تیم های دیگر صحبتی نمی کنم. بحثمن این است که نمی توانیم با یازده نفره به عربستان برویم اگر این چهار بازیکن را به تمرین ملی بروند و با پنج بازیکن که مصدوم هستند نمی توانیم به امید گرفتن نتیجه ی خوب باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در مورد کسر ۲۰ درصد از قرار دادها باید بگویم ما پنجم شدیم بازیکنان تلاش کردند اما این همه جای دنیا قانون است که در صورت نتیجه نگرفتن تیم از قراردادها کسر شود، در صورتی که در مقابل الشباب به نتیجه برسیم با فتح الله زاده صحبت می کنم تا این کار صورت نگیرد.

وی ادامه داد: هیچ جای دنیا مبلغ قرار داد بازیکنان را انتشار نمی دهند اما خوشحالم که من همیشه گفتم بالاتر از سقف قراردادها می گیرم و همیشه تاوان آن را داده ام، به نظر من هر بازیکنی قمیتی دارد و این سقف ها خوب نیست.

وی در پایان گفت: در مورد ماندن یا نماندنم باید بگویم چون استقلال پنجم شد می مانم، اما اگر قهرمان می شدیم می رفتم. فتح الله زاده نیز از آدم های کاربلد و زحمت کش است و دارای جام های بسیاری است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار