|
|
کدخبر: ۱۵۷۵۵۶

تکرار /

هاشم ساعدی سخنگوی باشگاه استقلال گفت: همیشه از تیم ملی حمایت می کنیم و آن را افتخار می دانیم و لذا الان انتظار داریم دست اندرکاران فدراسیون و تیم ملی شرایط استقلال را درک کنند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگارانهاشم ساعدی سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: در همه سنوات گذشته که تیم ملی خود را برای مسابقات گوناگون آماده می کرد باشگاه استقلال همکاری صمیمانه ای را با تیم ملی داشته و آن را همیشه جزو وظایف خودمان می دانیم. همیشه از تیم ملی حمایت می کنیم و آن را افتخار می دانیم و لذا الان انتظار داریم دست اندرکاران فدراسیون و تیم ملی شرایط استقلال را درک کنند. چهار باشگاهی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند برای صعود از گروه خود به مرحله بعدی نیازمند گرفتن امتیاز در دو بازی آینده خود هستند چون این دو بازی تکلیف آنها را برای صعود و سقوط مشخص می کند.

ساعدی تصریح کرد: برخی از بازیکنان تیم ملی در این چهار تیم هستند و افتخار ما این است که تیم ملی ایران به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کرده بسیار دردناک خواهد بود که این چهار تیم خدایی ناکرده از گروه های خود در لیگ قهرمانان صعود نکنند.

سخنگوی استقلال گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال تقاضا داریم شرایط هر چهار تیم را درک کنند چون اگر همه این تیم ها صعود کنند باعثافتخار برای کشورمان خواهد بود و این پشتوانه خوبی برای تیم ملی می باشد.

وی ادامه داد: ما در سال گذشته بازیکنان زیادی در تیم ملی داشتیم حتی خیلی از آنها در همین تیم ملی آسیب دیدند و در بازی های ما شرکت نکردند اما همین باعثافتخار ماست که آنها در تیم ملی حضور داشتند. من یک سوال دارم آیا برخی از بازیکنان تیم ملی ما که در لیگ های اروپایی حضور دارند مسئولان باشگاه های شان به آنها اجازه می دهند در حال حاضر در این اردو شرکت کنند؟ ضمنا از آ سیا غیر از ایران سه کشور استرالیا، کره جنوبی، ژاپن هم به جام جهانی صعودکردند الان هم از این سه کشور باشگاه آنها در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و بسیاری از بازیکنان تیم ملی آنها در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ های اروپایی و لیگ باشگاه های آسیا بازی می کنند آیا در حال حاضر باشگاه های اروپایی بازیکنان خود را به تیم ملی داده اند؟ جواب خیر است این بازیکنان مشغول بازی در تیم های باشگاه خودشان هستند.

ساعدی در پایان خاطرنشان کرد: اگر خدای نکرده استقلال در بازی مقابل الشباب نتواند از ملی پوشان خود استفاده کند و نتیجه مثبت نگیرد چه کسی جواب مدیرعامل زحمتکش، سرمربی فهیم و هواداران را خواهد داد؟ لذا از مسئولان فدراسیون فوتبال می خواهیم شرایط استقلال و سایر تیم ها را در لیگ قهرمانان آسیا درک کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار