|
|
کدخبر: ۱۵۷۵۶۳

احسان حدادی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: در گذشته هم مسئولان ورزش می توانستند به ورزشکاران سر بزنند اما متأسفانه این کار را نمی کردند.

احسان حدادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک و معاون وزیر ورزش از اردوی آماده سازی اش از کیش، اظهار داشت: آقایان هاشمی، سجادی و شهنازی با حضورشان در کیش و بازدید از اردو محبت زیادی به من کردند.

وی ادامه داد: این نفرات در جریان بازدید از اردوی من گفتند که اگر به چیزی نیاز داشتم بگویم تا برایم فراهم شود. من هم ضمن قدردانی از حرکت آنها گفتم که فقط می خواهم اردوها تا روز آغاز بازی های آسیایی بدون مشکل و حاشیه پیگیری شود.

نایب قهرمان المپیک این اقدام مسئولان ورزش را ارزشمند دانست وعنوان کرد: تمام سعی ام را می کنم تا با نتیجه ای درخور و رکوردی مناسب لطف مسئولان را جبران کنم.

حدادی گفت: این گونه اقدامات بسیار خوب است. در گذشته هم می شد که مسئولان ورزش چنین اقداماتی را صورت بدهند اما متأسفانه انجام نمی دادند. همین که مسئولان به اردوها سر می زنند جای شکرش باقی است. واقعاً خوب است که امروز ورزشی ها در رأس کار هستند. آنها می دانند ورزشکاران چه می خواهند و مشکل شان چیست؟

وی یادآور شد: امیدوارم این اقدامات در طول سال و دوران مختلف ادامه داشته باشد و فقط محدود به مقاطعی خاص نشود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار