|
|
کدخبر: ۱۵۷۶۳۵

روی اشتباه خودمان باختیم

سرمربی منچسترسیتی پس از شکست مقابل لیورپول تاکید کرد تیمش تا پایان برای رسیدن به قهرمانی می جنگد.

به گزارشخبرگزاری فارس، منچسترسیتی در هفته سی و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه سه بر دو مقابل لیورپول شکست خورد.

رحیم استرلینگ در دقیقه ۶، مارتین اسکرتل ۲۶ و فیلیپه کوتینیو ۷۸ برای قرمزها گلزنی کردند. گل های سیتی را هم داوید سیلوا ۵۷ و گلن جانسن ۶۲(گل به خودی) وارد دروازه لیورپول کردند. بدین ترتیب لیورپول ۷۷ امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ جزیره قرار داشته باشد. منچسترسیتی هم ۷۰ امتیازی ماند اما با توجه به دو بازی عقب افتاده ای که دارد هنوز هم می تواند روی رسیدن به عنوان قهرمانی در این فصل حساب کند.

مانوئل پیگرینی در این مورد گفت: پیش از این مسابقه هم گفتم که این دیدار پایان لیگ برتر انگلیس نخواهد بود. لیورپول باید چهار بازی دیگر انجام بدهد. اگر آنها ۱۳ یا ۱۴ دیدار پیاپی را با پیروزی پشت سر بگذارند شاید بتوان آنها را شایسته رسیدن به عنوان قهرمانی دانست اما بدون شک ما هم تا پایان لیگ برای رسیدن به قهرمانی می جنگیم. ما چهارشنبه با ساندرلند بازی می کنیم که یکی از دیدارهای عقب افتاده ما است. اگر هر دو دیدار عقب افتاده مان را ببریم می توانیم به یک امتیازی لیورپول برسیم. نباید فراموش کنیم که لیورپول یک بازی هم با چلسی دارد.

پیگرینی افزود: باید بگویم مقابل لیورپول باید به پیروزی می رسیدیم زیرا تیم مان خیلی خوب بازی کرد. نه تنها در نیمه دوم بلکه در ۲۰ دقیقه ابتدای دیدار هم فرصت های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم اما موفق عمل نکردیم. وقتی بازی را به تساوی دو بر دو رساندیم هم شانس پیروزی داشتیم اما در نهایت لیورپول روی اشتباه های خودمان ما را شکست داد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار