|
|
کدخبر: ۱۵۷۶۹۰

علیرضا نورمحمدی بازیکن پرسپولیس گفت: ما بازیکنان در صورتی که فقط فکر بازی کردن بودیم مسئولان ما را جلوی یکدیگر و مردم قرار دادند این کار شایسته نبود.

علیرضا نورمحمدی بازیکن تیم پرسپولیس تهران در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد وضعیت پرسپولیس و بازیکنان آن اظهار داشت: در لیگ دوازدهم مشکلات زیادی داشتیم و یکی از این مشکلات قرار دادنمان جلوی یکدیگر و مردم است در حالی که ما بازیکنان به فکر بازی کردن بودیم مشکلات زیادی پیش رو داشتیم که هر کسی نمی تواند با این مشکلات مقابله کند در صورتی که ما مقابله کرده و توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم و حتی می توانستیم قهرمان لیگ هم بشویم اگر روحیه داشتیم، تمام چک هایمان پاس می شد، مسئولان به قول هایشان عمل می کردند می توانستیم از این هم موفقتر شویم.

*مسئولان خودشان را راحت کردند

نورمحمدی در ادامه خاطر نشان کرد: در حاضر که لیگ تمام شده مسئولین خودشان را راحت کردند و دیگر به فکر چک هایی که پاس نشده، ماشینهایی که سند ندارد نیستند ما بازیکنان فقط و فقط به خاطرقولی که به علی دایی و هواداران مان دادیم با تمام وجود بازی کردیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد ماشین های بی سند و قراردادش بیان کرد: اگر ماشینهایی که اعلام کردند سند ندارد چهار عدد است پس ماشینی که به من هم داده اند یکی از آن چهار ماشین است از قرارداد هم بدون در نظر گرفتن چک هایی که دستم است ۲۵ درصد را با احتساب ان ماشین بی سند گرفته ام، تا به حال گفته اند مشکلات حل می شود که چنین نشده است. چهل درصد پرداخت ها به صورت چک بوده، پولی را هم که فقط صحبتش بوده در قراردادهایمان حساب کرده اند، آخر چگونه ممکن است پولی را که نگرفته ایم در پرداخت ها حساب کنند؟!

نورمحمدی در خاتمه اظهار داشت: چندین سال است که در پرسپولیس هستم و قراردادمان را در سال های گذشته با جریمه های سنگین همراه کردند، در لیگ دوازدهم میخواستیم صحبت کنیم، گفتند با این کار حاشیه بیشتر می شود خدا را شکر بچه های تیم کم نگذاشتند و با وجود مشکلات مالی و بد قولی ها وکمک هایی که رسانه ای می شود ولی ما چیزی نمی دیدیم. بعد از اعتصاب همه هم قسم شدند تا آخر لیگ با تمام وجود بازی کنند.

وی ادامه داد: در مورد ماندنم در تیم پرسپولیس باید بگویم قرار دادم تمام شده، باید ببینم وضعیت تیم چه طور می شود. آیا علی دایی می ماند یا نه؟ آیا به من احتیاج دارند یا نه؟ بعد از روشن شدن این موضوعات تصمیم به ماندن یا رفتن خواهم گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار