|
|
کدخبر: ۱۵۷۷۳۹

رئیس باشگاه اتلتیکومادرید:

خبرگزاری تسنیم: با وجود بلامانع اعلام شدن حضور کورتوا در جدال اتلتیکومادرید با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، رئیس این باشگاه اسپانیایی گفت سنگربان تیمش تنها با موافقت آبی پوشان لندن به میدان خواهد رفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، با وجود آنکه یوفا اعلام کرده است شرط گنجانده شده در قرارداد انتقال قرضی تیبا کورتوا، سنگربان بلژیکی چلسی به اتلتیکومادرید را نمی پذیرد، رئیس باشگاه اتلتیکو اعلام کرد قصد دارد به این شرط پایبند بماند و تنها در صورت موافقت سران چلسی، کورتوا در جدال با آبی پوشان لندن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت.

چلسی سال گذشته در قراردادی که با اتلتیکومادرید برای تمدید حضور قرضی کورتوا در ویسنته کالدرون به امضا رساند، مقرر کرد این سنگربان بلژیکی حق ندارد در هیچ تورنمتی برابر آبی پوشان پایتخت انگلیس به میدان برود مگر آنکه اتلتیکو حاضر شود بابت هر بازی ۳ میلیون یورو به چلسی بپردازد.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی و اتلتیکومادرید را برابر هم قرار داد و به دنبال این اتفاق بود که انریکوسرزو گفت تیمش قادر به پرداخت ۶ میلیون یورو به چلسی نیست. یوفا اما وارد عمل شد و اعلام کرد به هیچ عنوان نمی پذیرد که یک تیم برای گزینش بازیکنان تیمی دیگر اعمال نظر کند و به این ترتیب شرط ضمن قرارداد چلسی و اتلتیکو باطل است و روخی بلانکو می تواند از کورتوا در مصاف با چلسی استفاده کند.

با این حال سرزو گفت کورتوا ممکن است ۲ بازی رفت و برگشت اتلتیکومادرید برابر چلسی را از دست بدهد اگر نتواند با همتایانش در چلسی برای حضور سنگربان تیم ملی بلژیک در میدان به توافق برسد.

وی اظهار داشت: فکر می کنم کورتوا در نهایت می تواند به میدان برود اما این تنها مشروط به آن است که ما و چلسی به توافق برسیم. ما افرادی متشخصی هستیم و پای حرفی که زده ایم می ایستم.

سرزو افزود: کورتوا بازیکن چلسی است و ما در تلاشیم که او را برای یک فصل دیگر هم قرض بگیریم. فکر نمی کنم که استفاده نکردن از او در این دیدار عواقبی از سوی یوفا در پی داشته باشد. او تنها در صورت موافقت چلسی بازی خواهد کرد اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، دانیل آرانسوبیا جایش را خواهد گرفت.

جدال رفت تیم های اتلتیکومادرید و چلسی روز دوم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار