|
|
کدخبر: ۱۵۷۷۴۵

شاید از گسترش فولاد جدا شوم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم اردبیلی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد برای او زود است که در تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس بازی کند.

مهرداد بایرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: بازی ها تازه تمام شده است و من هنوز تصمیمی نگرفته ام. راستش را بخواهید نمی دانم در گسترش فولاد بمانم یا اینکه جدا شوم. البته من اینجا را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد تمایل دارم که فصل آینده هم در گسترش بازی کنم. حالا باید دید دیدگاه مسئولان باشگاه و هدف آنها برای فصل بعد چیست.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا دوست نداری در تیم قوی تری بازی کنی؟»، تاکید کرد: اگر پیشنهادی به من برسد که از لحاظ پیشرفت فوتبال به سودم باشد، قطعاً روی آن فکر خواهم کرد و شاید از گسترش جدا شوم. مطمئناً بازی در تیم های قوی تر و مطرح تر می تواند برای من خوب باشد ولی خودم معتقدم حضور در تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس برایم زود است و باید همچنان تجربیات بیشتری کسب کنم.

مهاجم گسترش فولاد تبریز که انتظار داشت به اردوی تیم ملی دعوت شود در مورد عدم حضورش در فهرست کارلوس کی روش افزود: من یک بازیکن جوان هستم و امسال اولین سالی بود که در لیگ برتر بازی کردم. در فصلی که گذشت ۱۲ گل زدم و ۷ پاس گل دادم و جزو ۴۵ بازیکن تیم ملی بودم. دلیلی ندارد که ناامید باشم و مطمئن باشید در آینده به تیم ملی دعوت خواهم شد. امیدوارم ایران هم در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار