|
|
کدخبر: ۱۵۷۸۱۳

سرمربی فیورنتینا پس از پیروزی پر گل مقابل ورونا تاکید کرد بهترین نمایش تیمش از زمان حضور وی مقابل این تیم بوده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، فیورنتینا هفته سی و سوم لیگ فوتبال ایتالیا را با پیروزی پر گل پنج بر سه در خانه ورونا به پایان رساند.

خوان گواردادو ۳۱، آلبرتو آکوییلانی ۴۴ و ۸۶، برخا والرو ۶۳ و الساندرو ماتری ۸۳(پنالتی) برای ویولا گلزنی کردند و یاکوبو سالا ۱۴، لوکا تونی ۷۳(پنالتی) و خوان مانوئل ایتوربه ۹۰ نیز برای ورونا گل زدند. فیورنتینا با ۵۸ امتیاز چهارم است و ورونا هم با ۴۶ امتیاز رتبه یازدهم را از آن خود کرده است.

وینچنزو مونتلا در مورد این دیدار گفت: این یکی از بهترین نمایش های فیورنتینا از زمانی بود که به اینجا آمده ام. از اینکه تیمم با این کیفیت فوتبال بازی می کند لذت می برم. تیزهوشی در کارهای تاکتیکی و زمان بندی درست در کارهای تیمی موجب شد موقعیت های بسیار زیادی روی دروازه حریف داشته باشیم. خوشحالم از اینکه شاگردانم تهاجمی بازی کردند و فوتبالی جذاب را به نمایش گذاشتند.

مونتلا در ادامه تاکید کرد: از اینکه گلی دیرهنگام دریافت کردیم کمی ناراحت شدم اما زمانی که از تونل به سمت رختکن می رفتم احساس می کردم که تیمم فوق العاده ظاهر شده است. ما هفته بعد باید با رم دیدار کنیم. رودی گارسیا تیم بسیار خوبی ساخته و به نظرم باید جایزه بهترین مربی سال را دریافت کند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار