|
|
کدخبر: ۱۵۷۸۲۷

سزاوارانه در لیگ برتر باقی ماندیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: عبدالله ویسی سال بعد هم سکاندار هدایت کادر فنی استقلال خوزستان است.

علی پورکیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره کسب مقام دوازدهمی در پایان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران گفت: برای اولین سال در لیگ برتر نتیجه خوبی کسب کردیم و توانستیم بالاتر از ذوب آهن، داماش، فجر سپاسی و… قرار بگیریم. البته حق فوتبال استقلال خوزستان بسیار بالاتر است. در برخی از مسابقات نتیجه را خیلی راحت واگذار کردیم به طور مثال در حالی که باید ۳-۴ گل به راه آهن می زدیم با نتیجه یک بر صفر شکست خوردیم.

وی در مورد برنامه استقلال خوزستان در فصل آینده خاطر نشان کرد: کم کم کارمان را آغاز می کنیم، عبدالله ویسی در سال آینده همچنان سکاندار کادر فنی استقلال خوزستان است. او سال آینده نیز در تیم ما می ماند و مشکل خاصی وجود ندارد. ارتباط ما و ویسی بسیار خوب است و اصلا بحثی برای ادامه همکاری وجود ندارد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان یادآور شد: در پایان این فصل قرارداد ۱۰ بازیکن ما به اتمام می رسد و تلاش می کنیم با در نظر گرفتن تمامی مسائل تیم خوبی را برای سال آینده ببندیم تا حضوری پرقدرت در مسابقات داشته باشیم.

البته ویسی همراه با استقلال به سفر حج می رود که پس از بازگشت او منتظر ارائه لیست بازیکنان مورد نظرش هستیم تا اقدامات لازم را انجام دهیم.

پورکیانی با اشاره به پتانسیل فوتبال خوزستان اشاره کرد: قهرمانی فولاد خوزستان نوید خوبی برای موفقیت فوتبال استان است. ما نیز سزاوارانه در لیگ برتر ماندیم و خوشبختانه نفت مسجد سلیمان نیز با کسب سهمیه به لیگ برتر آمد. خداوند به فوتبال خوزستان لطف کرده و تقریبا در حال رسیدن به حقمان هستیم. فوتبال خوزستان می تواند ۵ نماینده در لیگ برتر داشته باشد به غیر از ۳ تیمی که سال بعد در مسابقات حضور دارند نفت آبادان و استقلال اهواز نیز شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد. به هر حال در برنامه درازمدت می توان به این موفقیت رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکانات خوزستان اجازه حضور موفق این ۳ تیم در لیگ برتر را می دهد، خاطر نشان کرد: ورزشگاه مسجد سلیمان شرایط خوبی دارد. در سالی که همراه محمد مایلی کهن در فولاد خوزستان بودیم مسابقاتمان را در ورزشگاه مسجد سلیمان برگزار می کردیم. در اهواز نیز ۳ ورزشگاه خوب غدیر، تختی و شرکت نفت وجود دارد که می تواند به راحتی از رقابت های لیگ برتر میزبانی کند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار