|
|
کدخبر: ۱۵۷۹۲۷

این طولانی ترین ۹۰ دقیقه فوتبالی ام بود

کاپیتان پرآوازه لیورپول پس از پیروزی مقابل منچسترسیتی و بالا رفتن احتمال قهرمانی این تیم اعلام کرد در بخش هایی از دیدار فکر می کرده ساعت برعکس کار می کند.

به گزارشخبرگزاری فارس، لیورپول در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس موفق شد در خانه خودی با نتیجه سه بر دو منچسترسیتی را شکست دهد.

با توجه به اینکه سیتی جدی ترین رقیب لیورپول در کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است، استیون جرارد اعلام کرده دیدار مقابل منچسترسیتی طولانی ترین ۹۰ دقیقه دوران فوتبالی وی بوده است.

جرارد در این مورد به اسکای اسپورت یک گفت: این پیروزی معنای زیادی برای ما دارد. آنها موفق شدند دو گل خورده شان را جبران کرده و به بازی برگردند ولی ما نشان دادیم که می خواهیم در صدر اخبار قرار بگیریم. این طولانی ترین ۹۰ دقیقه ای بود که در طول دوران فوتبالم آن را تجربه کردم. در برخی از زمان های دیدار فکر می کردم ساعت رو به عقب می رود!

جرارد عنوان کرد: در هر حال این یک پیروزی بزرگ برای ما است. چهار فینال بزرگ پیش رو داریم. هواداران بر این باور بودند که مهم ترین دیدار ما مقابل سیتی است اما من فکر می کنم دیدار با نورویچ بزرگ تر از رویارویی با منچسترسیتی خواهد بود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار