|
|
کدخبر: ۱۵۷۹۷۵

استقلال پرافتخارترین تیم در دادن بازیکن به تیم ملی است

مربی تیم فوتبال استقلال ضمن تشکر از فتح الله زاده و قلعه نویی گفت: امیدوارم نماینده شایسته ای برای مربیان ایرانی در جام جهانی باشم.

مجید صالح پس از انتخابش به عنوان دستیار کارلوس کی روش در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، اظهار داشت: جا دارد در ابتدا از مجموعه استقلال تشکر کنم و صبح امروز نیز به همین دلیل با امیر قلعه نویی تماس و از او رخصت گرفتم. دیروز از طرف فدراسیون با من تماس گرفته شد و همانطور که از قبل مشخص شده بود آقای کی روش نظر مثبتی روی من داشت و به تصمیم قبلی خود برگشت.

صالح با تأکید بر اینکه با استقلال به عربستان سفر نمی کند، گفت: با توجه به حضورم در اردوی آفریقا و اتریش باید کارهای اداری حضورم در اردو را انجام بدهم و البته نمی دانم که ویزای آفریقای جنوبی من آماده می شود یا خیر اما امروز به صورت کامل در خدمت فدراسیون فوتبال هستم.

مربی استقلال که از امروز به عنوان مربی تیم ملی معرفی شده است در ادامه گفت: برای من افتخاری است که از مجموعه استقلال به تیم ملی می روم، فکر می کنم این تیم پرافتخارترین تیم از لحاظ دادن بازیکن به تیم ملی است و جا دارد همین جا از آقای فتح الله زاده تشکر کنم زیرا او دیروز اولین نفری بود که این خبر را به صورت شفاهی به من داد ولی از همکارانم در تیم استقلال و بازیکنان این تیم تشکر می کنم که دو سال در کنار آنها حضور داشتم و از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم که امسال نتوانستیم تیم را قهرمان کنیم.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: چون نماینده مربیان ایرانی هستم امیدوارم که بتوانم کارم را به نحو احسن انجام دهم و هر چه در توان دارم برای تیم ملی خرج کنم.

صالح در پاسخ به این سؤال که فکر می کند استقلال به مرحله بعد صعود می کند یا خیر، گفت: من کمترین نقش را در تیم استقلال دارم ولی مطمئن هستم بازیکنان و همکارانم جای من را پر خواهند کرد و حالا که مسئولیتی در تیم ملی به من محول شده فکر و ذکرم را روی این موضوع می گذارم اما بازیکنان و مجموعه استقلال پتانسیل بالایی دارند و می توانند به دور دوم صعود کنند.

وی در پایان با اشاره به این موضوع که جانشین امید نمازی در تیم ملی شده، گفت: این موضوعی است که از ۳ سال پیش مطرح شد و آقای ترابیان از من خواست که با کی روش صحبت کنم. قبل از اینکه امید نمازی با مسئولان فدراسیون حرف بزند من با سرمربی تیم ملی صحبت کرده بودم و فکر می کنم امروز اتفاقی افتاد که ۳ سال پیش باید رخ می داد اما امید نمازی از دوستان خوب ما است و این مسئولیت به نوعی یک وظیفه است که امروز به من داده شده، امیدوارم نماینده شایسته ای برای مربیان ایرانی در جام جهانی باشم زیرا این مسابقات بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است و برای هر شخصی حضور در آن یک افتخار محسوب می شود. از طریق شما از عوامل مجموعه سایپا تشکر می کنم چون علاوه بر استقلال خودم را عضو مجموعه سایپا می دانم و از آنهایی که از این مجموعه با من تماس گرفتند و به من تبریک گفتند ممنون هستم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار