|
|
کدخبر: ۱۵۷۹۹۲

تا تکلیف آئین نامه مشخص نشود، هیچ قراردادی در سازمان لیگ ثبت نمی شود

معاون پارلمانی وزارت ورزش اعلام کرد: قرارداد بازیکنان استقلال روز گذشته به وزارت ورزش تحویل داده شده است.

امیررضا خادم در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره جلسه امروزش با مسئولان سازمان خصوصی سازی گفت: صبح امروز برای سامان دهی تیم های سرخابی در فصل ۹۴-۹۳ جلسه ای داشتیم تا شرایط برای واگذاری هر دو تیم فراهم شود. کمیته مشترک دو سه نفره ای را تشکیل دادیم که تا زمان برگزاری مزایده هر دو سه هفته جلسه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با تشکیل این کمیته حواشی که در این مدت بود، نقل قول هایی که ایجاد تنش می کرد و همچنین مسائل مربوط به واگذاری و اسپانسر برطرف شود.

معاون پارلمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سؤال که آیا قراردادهای بازیکنان استقلال به وزارت ورزش تحویل داده شده اظهار داشت: قرارداد بازیکنان روز گذشته به ما تحویل داده شد تیم بازرسی ما در گزارشی این قراردادها را اعلام کرده که فکر می کنم در هفت هشت ۱۰ روز آینده در مورد مسائل مالی و ترمیم هیأت مدیره پرسپولیس به نتیجه برسیم و بعد هم به سراغ استقلال می رویم.

خادم درباره اینکه بدهی استقلال چقدر است، تصریح کرد: بدهی استقلال به ما علام شده اما هنوز موضوع قراردادها در آن نیست نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امور واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی درباره نقل و انتقالات و ثبت قراردادها گفت: هنوز نقل و انتقالات شروع نشده با تاج صحبت کردم البته زمان رایزنی ها شروع شده اما ثبت قراردادها تا تعیین تکلیف آئین نامه سازمان لیگ منطقی نیست. بنابراین با تعیین تکلیف آئین نامه ها قراردادی ثبت نمی شود.

خادم در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه های دیگر هم قرارداد بازیکنان را به شما اعلام کرده اند، عنوان کرد: خوشبختانه خودشان تمایل داشتند که مبالغ قراردادها را به ما بگویند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار