|
|
کدخبر: ۱۵۷۹۹۷

در واکنش به جلوگیری بازیکن ذخیره شهرداری از به ثمر رسیدن گل

کارشناس داوری گفت: بازیکن شهرداری باید از داور کارت زرد دریافت می کرد و یک ضربه آزاد غیرمستقیم به سود نساجی اعلام می شد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درخصوص اتفاقی که در دیدار تیم های نساجی و شهرداری یاسوج رخ داد و بازیکن ذخیره شهرداری وارد زمین و مانع گل شدن توپ شد اظهار داشت: این رفتار اگرچه یک بی نظمی تلقی می شود و افکار عمومی غیرمتخصص از این حرکت عصبانی هستند و احساس می کنند که حق گلزنی یک تیم از بین رفته اما در قانون ۱۲ فوتبال آمده اگر بازیکنی با دست مانع به ثمر رسیدن گلی شود می توان او را اخراج کرد.

وی ادامه داد: در صحنه مدنظر بازیکن از بیرون زمین بدون اجازه داور وارد زمین مسابقه شد و با ضربه سر مانع به ثمر رسیدن گل شد. جریمه حرکت او به دلیل حرکت غیرمجاز یک کارت زرد است و از ۵ سال پیش هم یک ضربه آزاد غیرمستقیم به سود تیمی که حمله می کرده اعلام می شود. این ضربه آزاد باید از روی خط ۵.۵ متر محوطه جریمه زده بشود.

کارشناس داوری افزود: نکته مهم این است که کمیته انضباطی می تواند به دلیل ایجاد بی نظمی در مسابقه بازیکن را تا سه جلسه محروم کند اما جریمه بازیکن در زمین مسابقه فقط یک کارت زرد است.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار