|
|
کدخبر: ۱۵۸۰۶۰

شجاعت انتقاد از استقلال را دارم اما مسائل خانوادگی را رسانه ای نمی کنم

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر آقایان پاسخی برای سؤال هایشان می خواهند به این جلسه می رویم و حرف می زنیم چرا که صحبت ما در مورد رقابت های بین المللی است که نام ایران هم مطرح است.

منصور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل مصاحبه علیه مسئولان تیم ملی گفت: من در این باره خبری ندارم و چیزی هم نشنیدم اما اگر هم بحثی بوده بحثسیاست های باشگاه است که هیأت مدیره و مدیرعامل آن را تصویب می کنند و من چون در جریان این موضوع نیستم صحبتی هم ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که به این جلسه می روید یا نه، افزود: در این باره هم باید باشگاه تصمیم بگیرد اما اگر پاسخی برای سؤال هایشان می خواهند به این جلسه می رویم و حرف می زنیم چرا که این موضوع سیاست باشگاه ماست و حرف ما هم درباره مسابقات داخلی نیست بلکه صحبت ما در مورد رقابت های بین المللی است که نام ایران هم مطرح است و این مشکلات برای تیم در این شرایط به وجود آمده است.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این بازی در عربستان انجام می شود و مسائل حاشیه ای این بازی برای مردم کشورمان بیشتر از یک بازی فوتبال می ارزد و من فکر نمی کنم اگر نهایتا تیم ملی ۱۰ روز دیرتر به اردو برود مشکلی به وجود بیاید.

پورحیدری در پایان در مورد انتقاد یکی از رسانه ها که گفته بود او شجاعت انتقاد از قلعه نویی و فتح الله زاده را ندارد و فقط می تواند از کی روش انتقاد کند، اظهار داشت: من در کنار استقلال هستم و با آنها زندگی می کنم و مشکلات تیم را هم می دانم و اگر مشکلی باشد قطعا آن را در همان خانواده استقلال رفع می کنم و نیازی نیست که این بحثها رسانه ای شود و بحثشجاعت داشتن یا نداشتن من حرف درستی نیست.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار