|
|
کدخبر: ۱۵۸۱۵۹

با روحیه بالایی به جده آمده ایم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در آستانه دیدار با الاتحاد گفت: بازی فردا یک تیم موفق دارد و آن هم تراکتورسازی است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت تراکتورسازی تبریز تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از این بازی مقابل الاتحاد عربستان گفت: خوشحالم دوباره به جده آمده ام چراکه مدتی در همین تیم الاتحاد و در شهر جده بوده ام و حس خوبی داشتم وقتی دوباره به این شهر آمدم.

وی اضافه کرد: وقتی قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروه بندی مسابقات را دیدم پی بردم در گروه سختی حضور داریم. الاتحاد یکی از بهترین تیم های گروه است و سابقه این تیم نشان دهنده همه چیز است ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم تا فردا با ارائه یک بازی خوب نتیجه لازم را کسب کنیم. ما فردا در یک روز بزرگ مقابل یک تیم بزرگ بازی می کنیم و امیدوارم در لیگ قهرمانان برای مرحله بعد حضور داشته باشیم. بازی فردا سخت خواهد بود، دو تیم قدرتمند هستند و امید داریم با ارائه یک بازی خوب برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص محرومان و مصدومان و تاثیر آنها در بازی فردا گفت: متاسفانه چند بازیکن کلیدی خود را برای بازی فردا در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان ما از قدرت خوبی برخوردارند و مطمئنا جای آنها را پر خواهند کرد چرا که ما یک تیم هستیم و به دنبال برد. بازی فردا یک تیم موفق دارد و آن هم تراکتورسازی است چراکه سعی داریم با ارائه یک بازی بهتر همانطور که در تبریز برنده شدیم در این بازی نیز پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

اولیویرا در خصوص هواداران تیم الاتحاد اظهار داشت: من شناخت خوبی از هواداران تیم الاتحاد دارم و اعتقاد دارم حضور هواداران در بازی فردا برای تیم ما تاثیر مثبتی خواهد داشت چون بازیکنان ما ثابت کرده اند در بازی هایی که هوادار زیادی در استادیوم حضور دارند بازی های خوبی ارائه می کند.

اسدی کاپیتان تیم تراکتورسازی نیز در خصوص بازی فردا گفت: ما بعنوان بازیکنان تیم باید دستورات سرمربی تیم را به خوبی اجرا کنیم. تیم ما تمرکز خوبی برای این بازی دارد و با توجه به بازی خوبی که در تهران مقابل استقلال انجام دادیم، با روحیه و انگیزه بسیار بالایی به جده آمده ایم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار