|
|
کدخبر: ۱۵۸۱۶۱

عده ای از پیشکسوتان برای مخارج خودشان هم دچار مشکل هستند چه برسد به استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پیشکسوتان باشگاه به تازگی جلسه ای برگزار نکردند و جلسه ای که اخیرا خبرش منتشر شده، مربوط به سال گذشته است که در زمان حضور عباسی در وزارت ورزش بود.

پرویز مظلومی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص نامه منتشر شده منتسب به پیشکسوتان باشگاه استقلال که در آن از رئیس جمهوری کشورمان درخواست شده این باشگاه را به پیشکسوتان بدهد، گفت: ما جدیدا جلسه ای برگزار نکردیم و جلسه ای که در این رابطه با پیشکسوتان استقلال برگزار می کنیم مربوط به سال گذشته است که در زمان حضور آقای عباسی در وزارت ورزش بود و در آن جلسه پیشکسوتان به دنبال این بودند تا در باشگاه استقلال سهامدار شوند.

وی ادامه داد: ما امسال جلسه ای در این رابطه برگزار نکردیم و شاید جلسه سال گذشته ما الان رسانه ای و نامه اش منتشر شده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا پیشکسوتان این باشگاه می توانند استقلال را اداره کنند، اظهار داشت: پیشکسوت باشگاه استقلال نمی توانند از نظر مالی این باشگاه را اداره کنند چرا که عده ای از پیشکسوتان ما خودشان مشکل مالی دارند پس چطور می توانند سالی ۳۰ میلیارد تومان هزینه استقلال را تامین کنند؟

وی افزود: البته به نظرم پیشکسوتان استقلال می توانند سهامدار این باشگاه باشند و هر کس به اندازه سابقه اش در استقلال بتواند سهام باشگاه را در اختیار داشته باشد اما من فکر می کنم که استقلال باید به بخش خصوصی داده شود تا از این وضعیت خارج شود چون در بین پیشکسوتان کسی را ندیدم که بتواند از نظر مالی استقلال را اداره کند اما شاید اگر دولت وام بلندمدت و کم بهره بدهد، بتوان این کار را انجام داد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار