|
|
کدخبر: ۱۵۸۳۰۰

لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری تسنیم: تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال فردا در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا فردا(چهارشنبه) استقلال و فولاد دو نماینده ایران به مصاف رقبای خود می روند.

* الشباب عربستان - استقلال ساعت ۲۲:۰۵

استقلال که با برتری برابر الجزیره امارات بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا بازگشت به خوبی می داند که بازی فردا در زمین الشباب آخرین فرصت برای ادامه حضور در این مسابقات است. این نکته ای است که امیر قلعه نویی نیز به آن اشاره و از این بازی به عنوان «جدال مرگ و زندگی» یاد کرده است.

آبی پوشان که با ۴ امتیاز از ۴ بازی در رده سوم گروه خود قرار دارند الجزیره ۷ امتیازی و الشباب ۹ امتیازی را بالای سر خود می بینند محکوم به کسب ۳ امتیاز بازی فردا هستند چرا که در غیر این صورت باید با آسیا وداع کنند و حتی ممکن است پایین تر از الریان ۳ امتیازی قرار بگیرند.

باشگاه استقلال با حضور بازیکنان ملی پوشش در اردوی تیم ملی مخالفت کرد تا بیک زاده، صادقی، تیموریان و حیدری به عربستان بروند. این موضوع محل اختلاف زیادی شده و پای مدیران استقلال را هم به کمیته انضباطی باز کرد اما در هر حال قلعه نویی خیالش راحت است که می تواند از ملی پوشانش استفاده کند.

استقلال در بازی فردا انگیزه دیگری هم دارد و آن انتقام است. آنها در ورزشگاه آزادی با یک گل بازی را به الشباب واگذار کردند و حالا در پی انتقام و البته زنده نگه داشتن امیدهایشان هستند. به هر حال باید دید استقلال پس از ماجراهای اخیر چه نتیجه ای می گیرد و آیا این تیم می تواند پس از به کرسی نشاندن حرفش با دست پر از عربستان بازگردد یا خیر.

* فولاد خوزستان - الجیش قطر ساعت ۱۷:۳۰

فولاد سرمست از قهرمانی در لیگ برتر در دیداری حساس از الجیش قطر پذیرایی می کند. شاگردان فرکی که با شایستگی جام قهرمانی لیگ سیزدهم را بالای سر بردند در آسیا هم شرایط خوبی دارند. این تیم همانند الجیش ۸ امتیازی است و در رده دوم قرار دارد. با توجه به اینکه بنیادکار و الفتح ۲ امتیازی هستند فولاد کار چندان دشواری برای صعود ندارد اما به شرطی که با انگیزه گام به میدان بگذارد.

حسین فرکی باید مراقب باشد که شاگردان جوانش دچار غرور نشوند و همان انگیزه دیدار پایانی لیگ برتر را فردا هم داشته باشند. فولاد فاصله زیادی با صعود ندارد و می تواند در کمتر از چند روز دومین موفقیت خود را جشن بگیرد. فردا خوزستان منتظر جشن دیگری است. آیا فرکی و شاگردانش می توانند این اتفاق خوب را رقم بزنند؟

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار