|
|
کدخبر: ۱۵۸۳۱۱

اگر ما مقام نیاوریم، مدیران ورزشی از کجا نان می آورند؟

ملی پوش هندبال ایران گفت: مسئولان به ما بگویند که آقای ورزشکار ما شما را سرکار گذاشته ایم و اگر برای رضای خدا کار می کنید بیایید؛ تا حداقل تکلیف خودمان را بدانیم.

مهدی بیجاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در لیگ برتر اظهار داشت: یک بازی مهم با اصفهان داریم، اما قهرمانی مان در لیگ تقریباً تثبیت شده است؛ تیم های یزد و مشهد هم برای کسب عنوان دومی و سهمیه آسیا می جنگند.

وی ادامه داد: شنیدم اوایل خرداد را برای آغاز اردوهای تیم ملی انتخاب کرده اند؛ در سال جاری سه تورنمنت مهم داریم و اگر برنامه ریزی خوب نداشته باشیم با مشکل مواجه می شویم. برنامه ریزی امسال برای رسیدن به موفقیت خیلی مهم است؛ از طرفی اگر لیگ برگزار نشود بازیکنان از نظر مالی با مشکل روبرو می شوند.

ملی پوش تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار خاطرنشان کرد: این همه با وزیر صحبت کردیم، اما هیچ اتفاقی رخ نداد. اگر ما مقام نیاوریم آقایانی که ورزش را مدیریت می کنند از کجا نان می آورند؟ اگر نخواهند به ما احترام بگذارند و قول های خود را عمل کنند ما هم بی انگیزه می شویم.

بیجاری عنوان کرد: هر وزیر و مسئولی آمد قول داد که کم کاری های مدیریت قبلی را جبران کند، اما اتفاقی نیفتاد. لطفاً هر مسئولی می آید همان ابتدا تکلیف ما را مشخص کند؛ برای مثال بگویند که آقای ورزشکار ما شما را سرکار گذاشته ایم و اگر برای رضای خدا کار می کنید، بیایید!

وی افزود: فلان بازیکن همه را دور می زند، اما کلی تحویلش می گیرند؛ حالا که ما لبیک گفته ایم حداقل یک " بسم الله " به ما بگویند. مبلغ قرارداد پرسپولیسی ها را دیدم، اما در موردش حرف نمی زنم، چون آنها فوتبالیست هستند و حالا حالاها قهرمانند! موضوع فوتبال همه جا با سایر رشته ها فرق می کند. اگر مبلغ قرارداد دایی را به هندبال بدهند به راحتی قهرمان جهان می شویم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار