|
|
کدخبر: ۱۵۸۳۴۳

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: تا این باشگاه سپاهان تلاش خود را به کار گرفته است سه امتیاز را کسب کند و به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند.

مسعود تابش در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد وضعیت تیم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا گفت: وضعیت تیم خوب است و بازیکنان همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا در زمین خوش بدرخشند و بتوانیم بر حریف غلبه کرده و به امید خدا با کسب سه امتیاز به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در ادامه در مورد تیم رقیب اظهار داشت: تیم السد قطر تیمی بسیار قدرتمند است، بازی با این تیم کار ساده ای نیست اما به امید خدا و با تلاش بازیکنان پیروزی از آن ما خواهد بود، متاسفانه در بازی قبل ما دچار ناداوری بسیار بدی از سوی داور کره ای شدیم و وی با گرفتن آفساید عجیب و غریب و نگرفتن پنالتی باعثشد که با هفت امتیاز صدرنشین جدول نشویم و امیدوار هستم که با قضاوت خوبی رو به رو شویم.

تابش در ادامه درباره محروم و مصدوم تیم گفت: خوشبختانه محرومی نداریم و مصدوم هم نیز فقط بولکو است.

تابش در مورد گفته تاج که قراردادها باید شفاف اعلام شوند خاطرنشان کرد: من با این موضوع کاملا موفق هستم و آماده هستم قراردادامون را شفاف سازی کنیم به شرط اینکه باشگاه های دیگر این کار را نیز انجام دهند.

وی در پایان در مورد قرارداد سرمربی و وضعیتشان در باشگاه افزود: تمدید قرارداد سرمربی بعد از مسابقات آسیایی مشخص می شود و کرانچار سرمربی بسیار قابلی است و نه باشگاه و نه کرانچار هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار