|
|
کدخبر: ۱۵۸۳۵۲

از سوی کمیته ملی المپیک

رئیس کمیته ملی المپیک در احکامی جداگانه دنیامالی، شجاعی و رحیمی را برای سمت های مختلف انتخاب کرد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، بعد از تغییر نام ستاد تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک به مرکز نظارت بر تیمهای ملی، طی حکمی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک اصغر رحیمی به عنوان " رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی " منصوب شد.

در متن حکم فوق آمده است:

جناب آقای اصغر رحیمی

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی و همچنین مصوبه مورخه ۲۳/۱ / ۹۳ هیات محترم اجرایی به موجب این ابلاغ به سمت " رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی " منصوب می شوید. با عنایت به رویکرد جدید کمیته و اهمیت این مرکز انتظار دارد ضمن اجرای کلیه امور محوله با توجه به ماده بیست و یکم اساسنامه کمیته ملی المپیک، نسبت به موارد ذیل اهتمام ویژه معمول داشته و مراتب را به صورت ماهیانه به کمیته گزارش نمایید.

- هدایت، نظارت و ارزیابی برنامه و عملکرد فدراسیون های ورزشی در هنگام آماده سازی و شرکت در رویدادهای بین المللی تحت پوشش کمیته ملی المپیک

- همکاری نزدیک و تعامل صمیمانه با مسئولین فدراسیون ها به ویژه سازمان تیمهای ملی آنها جهت پیشبرد برنامه مصوب و نیز ارائه نظارت اصلاحی به منظور بهبود روند آماده سازی ورزشکاران تیمهای ملی

- بررسی و ارائه گزارش تحلیل فنی - مدیریتی و تصمیم سازی در رابطه با شرکت در رویدادهای ورزشی گروهی

- اقدام لازم در خصوص حضور شایسته کاروان ورزش کشور در بازیهای مختلف با هماهنگی و همکاری سرپرستان کاروان های اعزامی

- تنظیم فرم های استاندارد نظارت و ارزشیابی فدراسیونهای ورزشی و ارائه گزارش ارزیابی عملکرد فدراسیونها به هیات اجرایی

- فعال نمودن کمیته های علمی، پزشکی، روانشناسی، فرهنگی، سنجش و اندازه گیری قابلیت های جسمانی و برنامه و بودجه

همچنین طی حکمی از سوی کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، محمد علی شجاعی به عنوان " خزانه دار مرکز نظارت بر تیم های ملی " منصوب شد.

در متن حکم انتصاب فوق از سوی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

جناب آقای محمد علی شجاعی

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات مدیریتی جنابعالی و همچنین با عنایت به مصوبه مورخه ۲۳/۱ / ۹۳ هیات محترم اجرایی و به موجب این ابلاغ به سمت " خزانه دار مرکز نظارت بر تیم های ملی " این کمیته منصوب می شوید.

امیدوارم در راستای سیاست ها و برنامه های آن مرکز موفق و موید باشید.

به گزارش فارس، در حکمی دیگر از سوی کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، احمد دنیا مالی به عنوان " رئیس شورای ارزیابی و تحلیل فنی " کمیته منصوب شد.

در متن حکم انتصاب فوق از سوی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

جناب آقای دکتر احمد دنیا مالی

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات مدیریتی جنابعالی و همچنین با عنایت به مصوبه مورخه ۲۳/۱ / ۹۳ هیات محترم اجرایی به موجب این ابلاغ به سمت " رئیس شورای ارزیابی و تحلیل فنی " این کمیته منصوب می شوید. با عنایت به رویکرد جدید کمیته و اهمیت این شورا انتظار دارد ضمن اجرای کلیه امور محوله با توجه به ماده بیست و چهارم اساسنامه کمیته ملی المپیک نسبت به موارد ذیل اهتمام ویژه داشته و مراتب را بصورت ادواری به کمیته ملی المپیک گزارش نمایید.

- بررسی وضعیت تیم ها و قهرمانان رشته های ورزشی شرکت کننده در سطوح مختلف آسیا و جهان و ارزیابی مقایسه ای تیم ها و قهرمانان متناظر کشور بمنظور تحلیل و پیش بینی نتایج کاروان اعزامی ایران

- نظارت و ارزیابی روند اقدامات و حسن جریان امور در بخش های مختلف مرکز نظارت بر تیم های ملی

- نظارت مستمر بر حسن اجرای برنامه عملیاتی فدراسیون ها، ارزیابی دوره ای آنها

- ارائه پیشنهادات سازنده به هیات اجرایی در رابطه با اصلاح روند آماده سازی و بهبود عملکرد فدراسیون ها

- همکاری لازم با کمیته های مرکز نظارت بر تیم های ملی

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار