|
|
کدخبر: ۱۵۸۳۶۴

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته ملی المپیک با صدور احکام جداگانه ای برای اصغر رحیمی، احمد دنیامالی و محمدعلی شجاعی این ۳ نفر را به سمت های مختلف منصوب کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بعد از تغییر نام ستاد تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک به مرکز نظارت بر تیم های ملی، طی حکمی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک اصغر رحیمی به عنوان رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی منصوب گردید.

در این حکم آمده است:

جناب آقای اصغر رحیمی

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی و همچنین مصوبه مورخه ۹۳/۱ / ۲۳ هیئت محترم اجرایی به موجب این ابلاغ به سمت " رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی " منصوب می شوید. با عنایت به رویکرد جدید کمیته و اهمیت این مرکز انتظار دارد ضمن اجرای کلیه امور محوله با توجه به ماده بیست ویکم اساسنامه کمیته ملی المپیک، نسبت به موارد ذیل اهتمام ویژه معمول داشته و مراتب را به صورت ماهیانه به کمیته گزارش نمایید:

- هدایت، نظارت و ارزیابی برنامه و عملکرد فدراسیون های ورزشی در هنگام آماده سازی و شرکت در رویدادهای بین المللی تحت پوشش کمیته ملی المپیک
- همکاری نزدیک و تعامل صمیمانه با مسئولین فدراسیون ها به ویژه سازمان تیم های ملی آنها جهت پیشبرد برنامه مصوب و نیز ارائه نظارت اصلاحی به منظور بهبود روند آماده سازی ورزشکاران تیم های ملی
- بررسی و ارائه گزارش تحلیل فنی - مدیریتی و تصمیم سازی در رابطه با شرکت در رویدادهای ورزشی گروهی
- اقدام لازم در خصوص حضور شایسته کاروان ورزش کشور در بازی های مختلف با هماهنگی و همکاری سرپرستان کاروان های اعزامی
- تنظیم فرم های استاندارد نظارت و ارزشیابی فدراسیون های ورزشی و ارائه گزارش ارزیابی عملکرد فدراسیون ها به هیئت اجرایی
- فعال نمودن کمیته های علمی، پزشکی، روانشناسی، فرهنگی، سنجش و اندازه گیری قابلیت های جسمانی و برنامه و بودجه

همچنین طی حکمی از سوی کیومرثهاشمی، احمد دنیامالی به عنوان رئیس شورای ارزیابی و تحلیل فنی کمیته منصوب شد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر احمد دنیامالی
نظر به تعهد، تخصص و تجربیات مدیریتی جنابعالی و همچنین با عنایت به مصوبه مورخه ۹۳/۱ / ۲۳ هیئت محترم اجرایی به موجب این ابلاغ به سمت " رئیس شورای ارزیابی و تحلیل فنی " این کمیته منصوب می شوید. با عنایت به رویکرد جدید کمیته و اهمیت این شورا انتظار دارد ضمن اجرای کلیه امور محوله با توجه به ماده بیست وچهارم اساسنامه کمیته ملی المپیک نسبت به موارد ذیل اهتمام ویژه داشته و مراتب را به صورت ادواری به کمیته ملی المپیک گزارش نمایید:

- بررسی وضعیت تیم ها و قهرمانان رشته های ورزشی شرکت کننده در سطوح مختلف آسیا و جهان و ارزیابی مقایسه ای تیم ها و قهرمانان متناظر کشور به منظور تحلیل و پیش بینی نتایج کاروان اعزامی ایران
- نظارت و ارزیابی روند اقدامات و حسن جریان امور در بخش های مختلف مرکز نظارت بر تیم های ملی
- نظارت مستمر بر حسن اجرای برنامه عملیاتی فدراسیون ها، ارزیابی دوره ای آنها
- ارائه پیشنهادات سازنده به هیئت اجرایی در رابطه با اصلاح روند آماده سازی و بهبود عملکرد فدراسیون ها
- همکاری لازم با کمیته های مرکز نظارت بر تیم های ملی

رئیس کمیته ملی المپیک در حکم دیگری محمد علی شجاعی را به عنوان خزانه دار مرکز نظارت بر تیم های ملی منصوب کرد. در این حکم آمده است:

جناب آقای محمد علی شجاعی

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات مدیریتی جنابعالی و همچنین با عنایت به مصوبه مورخه ۹۳/۱ / ۲۳ هیئت محترم اجرایی و به موجب این ابلاغ به سمت " خزانه دار مرکز نظارت بر تیم های ملی " این کمیته منصوب می شوید.

امیدوارم در راستای سیاست ها و برنامه های آن مرکز موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار