|
|
کدخبر: ۱۵۸۳۹۲

سرمربی یوونتوس پس از پیروزی مقابل اودینزه تاکید کرد تیمش باید ادامه فصل را با تمرکز بالاتری پیگیری کند.

به گزارشخبرگزاری فارس، یوونتوس در هفته سی و سوم رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد اودینزه بگذرد.

در این دیدار سباستین جیووینکو ۱۶ و فرناندو یورنته ۲۶ برای یوونتوس گلزنی کردند تا تیمشان را به امتیاز ۸۷ رسانده و یک گام دیگر به اسکودتو نزدیک کنند. اودینزه هم با ۳۸ امتیاز رتبه چهاردهم را در اختیار دارد.

آنتونیو کونته در مورد این دیدار گفت: این یک دیدار خطرناک بود. به هیچ وجه نمی توانستیم در آن امتیاز از دست بدهیم. در تمامی لحظه های سخت این دیدار بیشترین توانایی مان را به کار گرفتیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. هنوز سرنوشت قهرمان مشخص نشده است. ما همچنان محکوم به خوب بازی کردن هستیم. باید این کار را با تمرکز بالایی انجام دهیم.

چند روز پیش رافائل بنیتس، سرمربی ناپولی در رسانه ها گفته بود اگر کونته می خواهد بنفیکا را در لیگ اروپا شکست دهد می تواند به او کمک کند. بنیتس که سال گذشته هدایت چلسی انگلیس را به دست داشت در فینال لیگ اروپا موفق به شکست این تیم پرتغالی شده بود.

کونته در این زمینه با طعنه گفت: از آنجایی که ناپولی به همراه بنیتس توسط پورتوی پرتغال حذف شد، ترجیح می دهم در خصوص تیم های پرتغالی از او کمکی نگیرم! فکر می کنم اگر با علم خودم بخواهم به شکست دادن بنفیکا فکر کنم موفق تر خواهم بود.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار